Beautypolish Comics

Beautypolish Comics || #33 Taarten decoreren workshop!

Alle Beautypolish Comics worden getekend door mijn lieve vriendin Madelon, bekijk hier de aller eerste voorstel-tekening. We bedenken de Comics samen en Madelon tekent alles zelf uit, alle credits voor haar dus! -x- Ilja

32 gedachten over “Beautypolish Comics || #33 Taarten decoreren workshop!

  1. Oh, dit had ik ook, ik ging naar een feestje en had mijn taart in mijn hoofd al helemaal bedacht, 3 lagen en al, kregen we een boltaartje… Maar het was niet minder leuk of lekker! Haha, leuke tekeningen weer! Word er zo vrolijk van altijd ^^

    Like

Geef een reactie

