Make-up & Looks

Dark Lipped FOTD || Rimmel, MAC, Bourjois en Urban Decay

Ik draag graag lipstick, maar pak eigenlijk standaard ‘veilig’ roze- of perziktinten. Al een paar dagen probeer ik de meer gewaagde kleurtjes uit mijn lade te trekken en heb daarmee een Face of the Day gemaakt. Deze keer was ’t een matte berry lipstick van Rimmel in combinatie met een neutrale ooglook. Kijk verder naar meer foto’s van de complete look.

Wat heb ik gebruikt?

  • Rimmel –Β  Kate Moss lipstick #107
  • MAC Glamour Daze Raven Kohl Power
  • MAC – Mineralize Blush Ring of Saturn
  • Bourjois – Black Jack mascara
  • Urban Decay – Naked palette ‘Naked’ en ‘Virgin’

Verder natuurlijk gewoon foundation, concealer en poeder.

Ik heb gebruik gemaakt van een nieuw oogpotloodje uit de Glamour Daze collectie van MAC, genaamd Raven. Tijdens het swatchen komt de rode gloed meer over dan daadwerkelijk op het ooglid. Maar het is een mooi potloodje om af te wisselen met ‘strak’ zwart.

Met Virgin en Naked uit het UD Naked palette heb ik iets meer diepte gecreΓ«erd en met de nieuwe Black Jack mascara van Bourjois heb ik mijn wimpers ingekleurd. De #107 (geen naam, beetje gewoontjes) is de dieprod/bordeaux/berry lipstick van Rimmel.

Boehhh *Wild hairrrr*

Wat vinden jullie van de donkere lipstick?

48 gedachten over “Dark Lipped FOTD || Rimmel, MAC, Bourjois en Urban Decay

  1. Mooie lipstick, staat je heel erg goed dit! Moet je vaker doen joh, effies iets anders doen en een kleurtje nemen die je normaal nooit pakt. :p Hahaha en die Wild hair, aaah cute. Doet me denken aan zo’n klein tijgertje.

    Like

    1. Heey Chantal, dat klopt! Ik was grote boodschappen aan het doen voor m’n moeder en oma hihi! Was jij het meisje achter de kassa of kwam je me toevallig tegen? Voglende keer wel hallo zeggen hoor πŸ˜‰ Al ben ik wel heel eng en groot in het echt natuurlijk!

      Like

      1. Ik zat eerst toen je binnenkwam gelijk rechts te stofzuigen haha! Ik was met nog een jongen samen aan het schoonmaken daar! En zo groot en eng ben je niet hoor haha xD Ben gewoon een beetje verlegen! Maar volgende keer zal ik wat zeggen haha. πŸ™‚

        Like

Geef een reactie

