Make-up & Looks·Personal stuff

Tag || How much is your face worth?

Een tijdje geleden werd ik door Marjolein getagged met de ‘How much is your face worth?’ tag. Ik wissel eigenlijk dagelijks af met de producten die ik gebruik, maar de basis is eigenlijk altijd wel hetzelfde. Ik ga het eens uitrekenen!!

Hierboven zie je de producten die ik eigenlijk altijd wel gebruik als basis, met natuurlijk een variatie op de lipstick en de ooglook. Ik gebruik dagelijks een foundation, concealer, poeder, blush, mascara, wenkbrauwpotlood, eyeliner, oogschaduw en een lipstick. Hoewel ik sommige producten al maanden gebruik, wisselen andere producten weer regelmatig af. Zie hieronder mijn lijstje!

Vaste producten:

  • Esteé Lauder concealer – €46,-
  • Clinique Loose Powder – €42,-
  • MAC MSF in Blonde – €27,-
  • MAC Paint Pot als oogschaduwbasis €18,-
  • Hema wenkbrauwpotlood €1,75

Wisselende producten:

  • Bourjois 1,2,3 perfect Foundation – €14,99 (maar wissel soms af met een BB cream of andere foundation)
  • Teeez paarse eyeliner – €3,99 (maar wissel regelmatig af van eyeliner/gelliner)
  • Inglot pigment –  €14,- (maar wissel regelmatig af met een ander kleurtje, het UD Naked palette is bijvoorbeeld favoriet)
  • Bourjois Black Jack mascara – €13,99 (maar wissel na een maand of 3 altijd weer van nieuwe mascara)
  • Lancôme lipstick – €14,75 (sale 50%) (maar wissel ook regelmatig af tussen verschillende lipsticks en glosses!)

————  + totaal

€196,74

Poeeeeeeeeeeeeeeeh €196,74 is een hóóp geld! Maar als ik ga kijken hoeveel ik maandelijks uitgeef aan beautyproducten, dan valt het reuze mee! Het losse poeder van Clarins gebruik ik namelijk al langer dan een jaar en dat is nòg niet op! Mijn favoriete concealer duo van Esteé heb ik gekregen van een vriendin omdat hij bij haar lag te verstoffen en ik krijg natuurlijk het een en ander om te testen voor Beautypolish.

Verder is het natuurlijk zo dat ik de ene dag een decadent laagje Dior lipgloss op mijn lippen smeer en de volgende dag een fijn budget laagje Catrice lipstick, dat houdt alles fijn in balans ;-)!

Wat is jouw gezicht eigenlijk waard?

14 gedachten over “Tag || How much is your face worth?

  1. Inderdaad toch een hoop geld! Ik had deze tag ook gedaan en toen ook uitgerekend hoeveel broden je ervoor kon kopen en dan arme kinderen blij kon maken, jezus dámn dan schrik je! Maar aan de andere kant: je gebruikt het dagelijks en je zal eigenlijk ook moeten kijken hoelang je het gebruikt en dan die prijs door de dagen delen, dan zie je dat het heel erg meevalt. 🙂

    Like

Geef een reactie

