Nailpolish & Nailart

Super Prettehh NOTD || Essie ‘We’re in it together’

Liefde op het eerste gezicht…. Deze mooie roze nagellak met lieve glittertjes schitterde mij tegemoet in de DA Drogist! Voor €10,16 (bedankt btw verhoging) was hij van mij en belandde hij al snel in mijn koffer naar Portugal. Een week lang heb ik naar mijn gezellige roze teennagels gekeken, ja echt een lakje naar mijn hart. Kijk verder naar meer foto’s van ‘We’re in it together‘ van Essie.

Essie we’re in it together wordt exclusief verkocht bij de winkels van DA voor €10,16, waarvan 15 % van de opbrengst naar A Sisters Hope gaat (een internationale organisatie die geld inzamelt voor onderzoek naar borstkanker) Op hun website kun je meer informatie vinden.

Ik draag hier 2 laagjes van de nagellak, met daarover een dun laagje topcoat. Je ziet de witte, zilveren en lichtblauwe glittertjes heel mooi in het licht.

Sorry voor de belachelijke hoeveelheid aan swatchfoto’s hihi! Het is wel mijn favoriete roze lakje van het moment, geschikt voor elke dag. Kjoetiepaaai pink ❤

Wat heb jij vandaag op je nagels?

44 gedachten over “Super Prettehh NOTD || Essie ‘We’re in it together’

  1. Super pretteh? Uhhhh, u mean, GEWELDIG PRETTY of zo?! Dit kleurtje is echt zo zo zo mooi. Die glitters erin, wauw. Gorgeous. Echt héél pretty. Essie heeft het weer mooi voor elkaar hoor. Die btw verhoging is alleen wel jkldcnlze, nah dat was van mij niet nodig. (a). Priscilla heeft wel gelijk, is alleen niet echt een oktober kleurtje!

    Like

  2. Ohhh wat een prachtige kleur is dit toch! ❤ Haat aan die btw verhoging, Essie lakjes waren toch wel al duur genoeg. 😦 Nu wil ik dit kleurtje ook, dankzij jou overvloed aan foto's met dit prachtige lakje! Overvloed in een goede zin hoor, vind veel foto's altijd leuk om te zien!

    Like

  3. Ook leuk hoor al die swatches! ik heb op het moment Oh my goldness op van Catrice.
    Het roze tintje van jouw Essie kleurtje vind ik trouwens erg leuk, maar de shimmers hadden ze voor mij juist wel weg mogen laten.

    Like

  4. Heel erg mooi!
    Ik heb zojuist een combi van Catrice Its All I Can Blue met de topcoat Catrice Million Styles Return of Space Cowboys verwijderd (vreselijk gewoon, pas na 11 dagen was er met een vergrootglas iets van tipwear te ontdekken! Ondanks vloeren dweilen, honden in bad doen en diverse afwasbeurten!). Zo meteen gaat er Essie Sexy Divide op.

    Like

Geef een reactie

