Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins Gastblog || Nail-art spulletjes van Born Pretty Store!

Een tijdje geleden mocht ik van Ilja bij BornPrettyStore wat spulletjes uitkiezen om een gastblog over te schrijven. And so I did.. En daarna lag het eerst nog bijna 2 maanden hier *oeps*. Maar beter laat dan nooit! Ik koos voor een glitternagellakje, wat kwastjes en een imageplate en die dingen ga ik jullie vandaag laten zien.

Met een glitterlakje maak je me altijd wel blij, dus koos ik er eentje uit! Het merk hiervan heet Dearlee en als het goed is, is dit #80. Hierin zitten blauwe, rode en gouden hexagons en kleine gouden glittertjes.

Ik heb ‘m aangebracht over een nude lakje, waardoor de glitters lekker opvallen! Ik moet zeggen dat het me nog best meeviel hoe fijn hij aanbrengt, de glitters verdelen zich best goed en er komt ook veel vanaf. Zeker geen tegenvaller! Deze was $4,22.

Nail-art kwastjes zijn altijd handig om te hebben, zeker omdat ik ze ook gebruik om de randjes bij m’n nagels schoon te maken als ik weer eens vrij wild heb gelakt, haha! Born Pretty Store verkoopt verscheidene setjes en ik koos voor eentje met langere haartjes ($2,57) en eentje met kortere ($3,51). De kwastjes met langere haartjes zijn handig om lijnen mee te trekken en de kortere kwastjes zijn fijn voor details, of om je randjes mee schoon te maken.

Als laatste koos ik een imageplate, want ik ga eigenlijk altijd voor het stempelen als ik een nail-art maak. En dan ook nog eens het liefst voor volledige patroontjes, dus deze plate is perfect! Hierop zitten 42 patroontjes en dit is plate CK-04, die $8,53 kost. Het nadeel van deze plate.. De patroontjes zijn erg klein! Ik heb al vrij smalle nagels en op zich zijn ze ook nog niet eens zo lang, maar de patroontjes zijn eigenlijk al te klein voor mijn nagels. Bummer! Natuurlijk heb ik hem alsnog wel geprobeerd.

En op zich is het niet geheel onmogelijk om alsnog bijna je gehele nagel ermee te bedekken. Al is m’n duimnagel wel veel te groot, haha! De plate stempelt verder overigens wel prima, de figuurtjes zijn diep genoeg om het patroontje op te kunnen pakken. Maar ze hadden echt nog wel veel groter gemogen om fijn te werken!

Hoewel de figuurtjes op de plate aan de kleine kant waren, bevallen alle items eigenlijk wel prima! Born Pretty Store is een Chinese webshop met super goedkope nail-art en make-up spulletjes van prima kwaliteit. De verzending is gratis, al duurt het wel 2-3 weken omdat het uit China moet komen. Je kunt er gemakkelijk betalen met Paypal!

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Marjolean.nl en gastblogger van Beautypolish

17 gedachten over “Marjoleins Gastblog || Nail-art spulletjes van Born Pretty Store!

  1. Oh fijne aankoopjes! Dat stempelplate ziet er tof uit. Wel balen dat die patroontjes zo klein zijn, muuh. Ik vind dat glitterlakje ook PRETTY! HALLLLLO leuke flakies. Oh en je kwastjes komen altijd van pas!

    Like

  2. Jammer dat de figuurtjes op de plate te klein zijn! Ik had zelfs een keer plates gekocht op die site en als ik er nagellak opdeed en met een stempel erover heen ging, pakte hij het gewoon NIET op. Die werkte dus helemaal niet. :’)

    Like

Geef een reactie

