Fashion & Outfits·Overige onderwerpen

New in || Daniel Wellington Watch!

Ik schrijf hier wel vaker over sieraden, ik ben nou eenmaal dol op een mooie ketting, een paar super glimmende oorbellen of een gaaf horloge. Van de beste pr-meneer achter het horlogemerk Daniel Wellington kreeg ik een mailtje of ik misschien een horloge uit wilde zoeken om een artikeltje over te schrijven, dat leek mij een leuk idee!

Door goede feedback van zowel fashionbloggers als fashionmagazine in Zweden willen ze het contact uitbreiden, dus o.a. met bloggers uit Nederland om het nog redelijk nieuwe merk wat meer onder de aandacht te brengen.

Het horloge kwam aangetekend binnen in een stevig wit kartonnen doosje. Dit is helaas gelijk een minpuntje… Het is namelijk geen goedkoop horloge en dan verwacht ik eigenlijk wel iets van een ècht doosje. Een metalen doosje als van Fosil of een van kunststof zou ook al beter zijn. In ieder geval een doosje waar je het horloge mooi kunt bewaren. Het is wel stevig genoeg voor de verzending, maar het is zeker geen mooi bewaar doosje.

Dan het leukste! Het horloge bestaat uit een los bandje, genaamd Natostraps, en een los uurwerkje. Beide onderdelen zijn in verschillende kleuren te krijgen.

Het klokje is verkrijgbaar in zilver of rose goud en daarbij kun je ook het bandje aanpassen. Het sluitinkje en het ‘ringetje’ halverwege het bandje, waarmee je het klokje vastzet, is dan ook van zilver òf rose goud.

Daarnaast is het bandje, gemaakt van nylon, ook in een aantal verschillende kleuren combi’s te krijgen.

Het bandje is ‘one size’ en heeft heel veel gaatjes. Aangezien ik vrij grote polsen heb, zit hij bij mij op het een na laatste gaatje. Voor het mooie had hij voor mij eigenlijk iets langer moeten zijn, nu heb ik namelijk nog maar een mini lipje over.

Mooi vind ik de details, ook op het dunne rose gouden randje staan de initialen DW gegraveerd.

Het uurwerk is strak, chique en zonder al te veel poes pas. Het rose goud komt overal mooi in terug, in de wijzers, de streepjes van de uren en het klokje zelf. De wijzerplaat is ‘eischilletjes wit’ zoals in de beschrijving staat, dus net een beetje off-white.

Met de nylon Natostrap is het chique maar toch casuel, erg leuk!

Ik heb de Classinc Southampton Lady

Link: Natostrap
Colour: Blue/pink/white
Ringcolour: Rose gold
Clock-face: Eggshellwhite
Clockwork: Quartz Japan citizen 1L22 movement
Size(diameter): 36 mm
Hight of casing: 6 mm
Water resistant

Prijs compleet horloge: $175,- (staat gelijk aan ongeveer €135,-)
Losse Natostrap: $35,- (staat gelijk aan ongeveer €27,-)

Alle modellen kun je bekijken op de website en met de code POLISH mag ik jullie 15% korting aanbieden op de hele collectie, gedurende de hele maand oktober ’12.

Wat vinden jullie van het nieuwe Daniel Wellington horloge?

23 gedachten over “New in || Daniel Wellington Watch!

  1. Wat een mooi plat uurwerkje. Ik vind de horloge erg chique er uit zien, maar het bandje vind ik cheapo overkomen.
    Ik hoop dat het elke dag een beetje beter met je gaat.

    Like

    1. Er zijn ook lederen bandjes te koop, maar dat vind ik persoonlijk dan weer niet mooi. En dankje 🙂 Het gaat elke dag gelukkig iets beter, dat merk je ook wel weer aan het aantal blogposts… Bijna elke dag weer even bloggen 🙂

      Like

  2. Oh my god, wat is hij prach-tig! Zo ontzettend subtiel en sjiek, maar toch ook hip door het gekleurde bandje! Leuk ook dat die van stof is, maar hem net ff wat aparter:D
    Heel gaaf, echt helemaal mijn ding:D

    Like

Geef een reactie

