Test & Review·Verzorging & vertroetelen

Parfum || Marc Jacobs DOT

Na de prachtige flacons van Lola en Daisy is er nu een nieuw parfum van Marc Jacobs, namelijk DOT! Dit parfum ligt al sinds eind juli in de winkel en vandaag deel ik mijn mening over dit Dotje…

De spreuk van Marc Jacobs I don’t think there is ever a wrong time for a polka dot… is een spreuk naar mijn hart, ik ben namelijk dol op stipjes! Een tof gespikkeld jurkje, mooie nailart of een leuk sjaaltje, allemaal goed!

Na zo’n spreuk kun je ook niets anders verwachten dan een lief gespikkelde flacon! Zowel de flacon als het doosje waar het parfum in komt, zijn beide zwart/rood gespikkeld. Gouden accenten en de vleugels van een vlinder sieren het doosje en de flacon.

Het flesje is gemaakt van glas en de versieringen, zoals de vlinderdop en de 2 kleine vlindertjes op de flacon zelf, zijn van stevig plastic. Het flesje zelf is echt super schattig, maar de geur zelf is natuurlijk ook niet onbelangrijk!

De geur kan ik omschrijven als zoet, lief en vrolijk. Met de basis van Muskus en vanille is dit echt een fijn parfum voor mij, ik ben dol op die geurnoten. De rode bessen, jasmijn en oranjebloesem maken het parfum lekker zoet en fris.

  • Top: rode bessen, dragon fruit, kamperfoelie
  • Hart: jasmijn, kokosnootwater, oranjebloesem
  • Basis: vanille, drijfhout, muskus

Naast de prachtige flacon en het lekkere parfum is er toch een minpuntje. De geur blijft namelijk niet heel lang hangen, niet langer dan een Eau de Toilette. Nu spray ik parfum toch het liefste 2x per dag op, halverwege de dag even lekker opfrissen, maar voor een parfum van €69,- voor 50ml zou dat toch niet nodig moeten zijn.

*Als een geur niet zo lang blijft hangen, is dat vaak ook afhankelijk van de zuurgraad van je huid.

Zie hier 2 DOTjes naast elkaar, Abby vindt het flesje ook erg interessant!

  • Eau de Parfum: €49,95 voor 30 ml
  • Eau de Parfum: €69,- voor 50 ml
  • Eau de Parfum: €89,- voor 100 ml
  • Bodylotion: €36,- voor 150ml
  • Showergel: €33,- voor 150ml

Wat vind jij van dit vrolijke flesje?
Ben jij nieuwsgierig naar deze geur?

35 gedachten over “Parfum || Marc Jacobs DOT

  1. Oops, sorry er ging iets verkeerd, hier nog een keer de reactie !

    Awh die laatste foto, zo cute !
    Jammer dat de geur niet heel erg blijft hangen, maar de flacon maakt al een hoop goed denk ik ? 😉

    Like

  2. Ik vind dat flesje zoooo mooi! Dat de geur niet zo goed werkt is echt balen. Want jeetje, ik kan echt uren naar dat flesje staren haha geweldig! De geur lijkt mij ook echt heerlijk, lekker zoet en fris ja. Mmm ❤

    Like

  3. Ik smelt, ik smelt gewoon helemaal! Wat een super dottige foto die laatste awh awh awh te lief voor woorden! Ik vind het echt een lekker geurtje, laatst zag ik in de Sephora een miniatuur hier van staan.. Maar helaas kon je die niet kopen, kreeg je alleen bij besteding van 60 euro, maar dat was ook echt een dotje!

    Like

Geef een reactie

