Overige onderwerpen

Esprit || Fall is comming…

Het zonnetje laat zich steeds minder zien, de temperatuur zakt langzaam en vrijdag is het alweer zover… HERFST! In de meeste winkels is de herfst collectie al compleet, bij sommige druppelen de laatste items nog langzaam binnen.

Ik heb zelf mijn laarzen ook alweer afgestoft, mijn vesten weer in de kast gehangen en het zal niet lang duren voor mijn dikkere jas weer aan de kapstok hangt.

Natuurlijk is het ook erg leuk om weer nieuwe items te scoren voor het nieuwe seizoen en ik heb een kleine collage gemaakt uit de Esprit Webshop

Ik heb gekozen voor mooie blauwe items, in combinatie met zwart. Ik ben dol op matchy matchy outfits en vind het dan ook leuk om de sieraden en andere accessoires erbij te matchen.  Een mooie basiskleur, in dit geval blauw en dat vervolgens ook terug laten komen in mooi blauw gelakte nagels!

Vooral de tassen van Esprit vind ik erg mooi, het model in mijn collage is mijn favoriet. Er zijn ook tassen van €19,95 maar degene die ik heb uitgekozen is natuurlijk de hoofdprijs haha! (dat heb ik altijd) Deze zwarte tas van ruw leer kost €159,95, maar is zeker een plaatje!

Verder vind je bij Esprit een flinke collectie aan sieraden. Je kunt kiezen uit bijoux, zilver of staal. De veertjes die je hierboven ziet zijn mijn favoriet en gemaakt van staal. Het zijn kleine creolen, ingezet met zirkonia’s met daaraan bedeltjes in de vorm van een veer. Er is ook een bijpassende ketting, ook van edelstaal! *zet op wishlist*

Je kunt natuurlijk gewoon in de winkel gaan, maar bij een flinke regenbui kun je ook gewoon even de webshop opzoeken. De verzending is slechts €0,95 per bestelling en je kunt gratis de spullen retour zenden.

 -x- Ilja

14 gedachten over “Esprit || Fall is comming…

Geef een reactie

