Nailpolish & Nailart

OPI Germany collectie || Swatches

Na de Dutch collectie, heeft OPI nu ook de Germany collectie uitgebracht. Het zijn 12 nieuwe tinten met als inspiratiebron Berlijn, ik swatchte 4 kleuren uit deze collectie voor jullie.

 


Nein Nein Nein, Ok Fine! wordt beschreven als een donkere olijf kleur. Het is een hele donkere kleur grijs met een hintje groen, maar ik vind het persoonlijk meer gewoon donker grijs. Echter wel een hele mooie creamy variant, die mooi dekt in 2 dunne laagjes.

My Very First Knockwurst wordt beschreven als een charmante pastel roze kleur, daar ben ik het helemaal mee eens! Het doet me een beetje denken aan een ballerina, heel mooi roze… Heel lief! Dekt ook prima in 2 dunne laagjes en heeft een mooie crΓ¨me finish.

German-icure wordt beschreven als een mooie bordeaux, waar het zeker wel iets van weg heeft. Ik vind het een prachtige nagellak! Hij lijkt alleen totaal niet op de afbeelding van OPI. De foto is in het zonlicht gemaakt, waardoor de prachtige bruinrode/gouden glittertjes heel mooi uitkomen. Ook deze lak dekt netjes in 2 laagjes.

Every Month is Oktoberfest wordt beschreven als een prachtige paars. Er zit zeker een prachtige paarse tint in, maar ik zie nog veel meer kleuren! Dit is absoluut mijn favoriet van de 4 en schittert hier ook prachtig in de zon. De kleur komt ook niet echt overeen met het plaatje van OPI, in de daadwerkelijke nagellak komt de rode glans iets meer naar voren. Hier draag ik ook weer 2 laagjes op de foto.

De normale flesjes van deze collectie kosten €13,95 per stuk, maar er is ook een setje met 4 mini’s (de 4 kleurtjes met een *) voor €17,95. Deze collectie ligt al in de winkel, OPI is onder andere te koop bij Sephora en enkele vestigingen van de DA drogist, kijk voor alle verkooppunten op OPI.nl!

36 gedachten over “OPI Germany collectie || Swatches

  1. Dit is echt zo’n geweldige collectie! Ik heb twee lakjes gekocht en beiden meteen tot favoriet gebombardeerd. Dekt snel, droogt snel en halleluja wat is Oktoberfest moooooi!

    Like

Geef een reactie

