Personal stuff

New Kittteeeeehhh!!

Oh oh oh, ik ben in de wolken! Voor degenen die mij op Instagram en/of twitter volgen, wisten al dat ik vorige week flink teleurgesteld was… Nét nadat mijn moeder bedacht had dat we tóch het schattige poesje konden nemen (dat geen huisje kon vinden), was het poesje NET aan anderen beloofd!

Tot ik vanmorgen opeens een berichtje kreeg dat de andere mensen er tòcht vanaf zagen! WHIEEEEEEEEEEEEE!! Zulk fijn nieuws kon ik wel even gebruiken. Wel op voorwaarde dat het ‘mijn’ poes is en dat ik haar mee neem zodra ik een eigen huisje heb 😉 haha! Maarjaaa no problemo, me likez kittheeees!

Kijk, hier is ze nog maar zoooo klein! Ze is ook door mensen gevoederd, met een flesje… Want mama Miyo vond dat allemaal maar een gedoe 😉 Ze is geboren op 4 juli 2012, wat haar nu dus 9 weekjes maakt.

Ik noem haar Abby, voluit natuurlijk gewoon Princes Abigail hahahhahaha! Nee, gewoon Abby… En nu maar hopen dat de andere 2 mega poezen (Stippie en Heppie) haar accepteren!

En natuurlijk kunnen jullie een shitload aan foto’s verwachten op Instagram en Twitter!

45 gedachten over “New Kittteeeeehhh!!

  1. Wat lief! Ik ben zelf gek op katten en we hebben er hier ook altijd heel veel gehad. Ik hoop ook voor je dat de andere 2 poezen het zullen accepteren. Hier zijn nieuwe kittens altijd geaccepteerd door de rest. Ook al ging dat in het begin even met raar kijken, ontwijken en af en toe blazen haha.

    Like

  2. DUIZEND MAAL LIEFDE <333333 Zo schattig! Ik heb echt een zwak voor kleine katjes. Die van mij zijn alweer zo groot, maar vorig jaar hadden we 2 van die lieve kleine beestjes 🙂 Zou er zo nog een paar willen, haha, ookal worden ze allemaal groot.

    Echt een cutie dit!

    Like

  3. Aaaah ze is echt van jou? Ö Ik zag al fotootjes voorbij komen op Instagram, maar dacht dat het je oppaskitten was, omdat je al twee poezemonsters had. Wat leuk, wat lief en wat schattig! Geniet ervan!

    Like

Geef een reactie

