Personal stuff

My life || Instagram …

Ik heb de smaak te pakken… Dagelijks plaats ik foto’s op Twitter, Facebook en vooral Instagram. Vandaag een overzichtje van 30 fotootjes met natuurlijk wat van mijn gebrabbel!

De overige foto’s hebben een nummertje, de 3 hierboven niet. Op de eerste foto is Heppie verstoppertje aan het spelen onder onze salontafel, zonder succes. Op de middelste foto van mijn ombre Teeez lippen, hier komt binnenkort een artikel van. En op de laatste foto zie je een groene ooglook, gemaakt met de nieuwe producten van Bourjois, ook binnenkort online!

  1. Van der Valk hotel in België, lekker weekendje weggeweest met m’n moeke
  2. Klaar voor een dagje shoppen en uit eten met oma. Dat is mijn favo zomerjurk!
  3. Safe Sex On The Beach Cocktail in België, heerlijke cocktail met verse ananassap, perziksap en andere lekkere sapjes.
  4. In Dordrecht kwam ik bij een drogist (de gulle gaper) een heel schap vol met Smashbox tegen voor €5,- per item! Ik kocht 2 eyeliners en een faceprimer voor slechts €15,-… Normaal kost een gelliner al €22,-
  5. Lekker een dagje in huis hangen met Marjolein (sleepover), nagels lakken op bed.
  6. Gek doen met Marjolein (dezelfde sleepover haha)
  7. Nagels gelakt met rode nagellak van China Glaze en de matte top coat van Bourjois.
  8. Luiwammes poes Heppie
  9. Luiwammes poes Stippie

  1. Oehh pasta salade bar @ home!
  2. Deze lekkere pasta salade heb ik ermee gemaakt 🙂 nom nom nom
  3. Vriendinnetje Miranda was op bezoek
  4. Een spelletje Regenwormen, erg toepasselijk want het regende hééél hard!
  5. Matchy Matchy rood vandaag… Rode Adidas sneakers, rode nageltjes, rode tas en mijn rode appel ketting.
  6. Nóg een babypakje gekocht voor een vriendin, met cupcakes! CUPCAKES ❤
  7. Broertje kwam logeren (woont bij m’n vader) en wilde ook graag paarse Sleek lippen…
  8. BB cream Skin79 gekocht op Ebay, ben benieuwd!
  9. Felle lippen met Lancôme gloss.

  1. Heppie wil graag aandacht, en wel nu! Ze duwt dan gewoon de laptop aan de kant en gaat er uitgebreid voor liggen.
  2. Na even twijfelen tóch de zwarte sleehak/peeptoes schoenen gehouden. Soms best lastig om met mijn grote voeten (lees: 45/46) leuke schoenen te vinden, maar deze komen gewoon bij Neckerman vandaan!
  3. Mijn beste vriend bij het swatchen van nagellak!
  4. Starbucks @ Home!  Lekker koffie drinken uit mijn eigen Starbucks beker.
  5. Een van mijn favoriete lakjes uit de nieuwe KOH Sound collectie, binnenkor komt de hele collectie online.
  6. Bij Kruidvat kocht ik voor €2,99 dit schattige houten ‘Relax’ woord, hij staat nu in mijn boeken/beauty kast.
  7. Ook bij Kruidvat kocht ik deze kunststof kwastenhouder voor slechts €2,50! Hij was al in de sale, maar daar bovenop kwam nog eens 50% extra korting.
  8. Aan het bakken voor een ‘bakken met Ilja (en mama)’. Het is de mix voor de bovenkant van de Rocky Road Brownies.
  9. Pink, Pinker, Pinkest! Ik draag hier mijn roze Pink Pearl Pop Cremesheen stick van MAC en m’n nieuwe roze kanten top.

24 gedachten over “My life || Instagram …

Geef een reactie

