Make-up & Looks·Test & Review

MAC Cremesheen || Pink Pearl Pop & Full Of Seoul

De Cremesheen lipsticks waren natuurlijk alom bekend bij MAC, maar nu heeft MAC ze een kleine boost gegeven. “De Cremesheen Lipsticks en Cremesheen Glass zijn doordrenkt met gemalen parels in 15 nieuwe, op Azië geïnspireerde kleuren.” Vandaag laat ik jullie 2 van de Cremesheen lipsticks aan jullie zien, namelijk Pink Pearl Pop & Full Of Seoul. Kijk verder voor meer foto’s, info en full-face pics!

Oehhh die shimmer in de Cremesheen Glass ziet er ook schitterend uit! Vooral de onderste 2 op de persfoto spreken me erg aan, i love shimmah! (Floating Lotus – Frosted soft rose /Rising Sun – Frosted bright orange <- wishlist)

Full Of Seoul || Pink Pearl Pop

Full of Seoul  Frosted light warm pink. In het persbericht staat deze vermeld onder de naam ‘Funny Seoul’, maar onder op m’n lipstick staat ‘Full of Seoul’… ’t is in ieder geval dezelfde stick!

Pink Pearl Pop  Frosted mid-tone pink

Full Of Seoul is een vrij neutrale warme kleur roze met een mooie glans. Het mooie van deze Crmesheen lipsticks is dat ze heerlijk zacht zijn, maar tegelijk goed dekken. Je hebt niet veel van de stick nodig om kleur op je lippen terug te zien.

Het is een mooie ‘my lips but better’ stick met een licht vleugje parelmoer en de standaard heerlijke vanille geur van MAC.

Pink Pearl Pop was direct liefde op het eerste gezicht, i love that pink! In de close-up van mijn lippen zie je heel goed de parelmoer deeltjes zitten, deze geven een heel mooie glans in de zon. Ik dacht eerst dat deze lipstick bijna neon roze zou zijn, maar omdat het een Cremesheen stick is valt dat reuze mee! Cremesheen dekt wel, maar heeft geen enorme dekking als een matte lipstick bijvoorbeeld zou hebben.

Pink Pearl Pop is goed in kleur op te bouwen en is, net als Full of Seoul, heerlijk zacht van structuur.

De MAC Cremesheen + Pearl collectie ligt al in de winkel.

Prijs Cremesheen lipstick €18,-
Prijs Cremesheen glass €21,-

31 gedachten over “MAC Cremesheen || Pink Pearl Pop & Full Of Seoul

  1. Iee ik hoopte al meer swatches te zien! Ik had al op mijn wishlist gezet dat ik er iig 1 wil hebben, maar de kleur kiezen is iets lastiger.. binnenkort ook maar eens swatchen bij de counter. Ik las op andere blogs trouwens dat ze wel een paar keer overheen moesten gaan om wat kleur te zien.. maar bij jouw was de pigmentatie dus beter?

    Like

    1. Helaas! Ik heb niet de volledige collectie 😉 Ik denk dat als je online gaat zoeken je wel meer swatches tegen zult komen (o.a. bij Temptalia). Ik ben juist erg tevreden over de pigmentatie, als ik 1x met Pink Pearl Pop over mijn lippen ga dan zijn deze goed roze 🙂 Alleen als je de aller eerste x de lipsticks gebruikt moet hij ‘even opwarmen’.

      Like

    1. Ik vind beide kleuren heel mooi! Ik heb al even naar de collectie gekeken in Douglas en daar heette die ene toch echt Sunny Seoul, dus ik vind het ook wel raar dat die van jou een heel andere naam heeft (zou zelf contact hebben opgenomen met de verkoper erover). Waar heb je ze gekocht?

      Ik twijfel nog welke kleur(en) ik zelf ga kopen. Mooie kleuren lipstick vind ik Sunny Seoul en Peach Blossom en van de cremesheen glasses vind ik Floating Lotus, Dynasty at Dusk en Double Happiness mooi. Maar ja, kan nog even twijfelen want ze komen toch permanent in de collectie!

      Like

Geef een reactie

