Make-up & Looks·Overige onderwerpen·Test & Review

Budget tip || Etos Baked Blush

Ik ben dòl op mooie blushes en heb er dan ook aardig wat van in mijn stash. Sinds kort heeft Etos nieuwe blushes in haar assortiment, 3 mooie gebakken blushes met een prachtige glans. De prijs is €4,49 en ik gebruik hem met net zoveel liefde als mijn MAC blushes! Kijk verder voor meer foto’s.

Ik heb hier Blush #201 en zoals je hierboven kunt zien geeft ‘ie goed kleur af. Je kunt hem mooi opbouwen in kleur en er zit een heel mooie glans overheen. Het is een beetje een roze peachy kleur met een mooie glinstering, hij heeft zelfs wel iets weg van MAC’s Star Wonder (zie hier mijn swatch van MSF Star Wonder) Maar de Etos blush heeft íets meer koraal in zich…

De blush is er ook nog in 2 andere kleuren, namelijk een lief roze kleurtje en een meer brons/bruine kleur. Als je toevallig een keer bij Etos bent, zou ik zeker even kijken bij de baked blushes! Echt een aanrader!

Prijs: €4,49

27 gedachten over “Budget tip || Etos Baked Blush

  1. Wat een mooie kleur zeg! Hij staat je echt heel mooi. Ik heb gisteren Love Joy van MAC gekocht en de kleur op mijn getinte huid is práchtig! Morgen toch even naar de Etos,…

    Like

  2. Oh ik wilde deze zo graag en ik ben er tig keer om geweest maar hier hebben ze ze niet. De laatste keer dat ik er was zeiden ze dat het een soort limited edition was. Maar jij hebt deze de afgelopen week gekocht dan? In dat geval moet ik toch nog eens gaan kijken…

    Like

  3. Oh ik wilde deze zo graag! Ik ben er tig keer om geweest maar steeds hadden ze ze niet. De laatste keer dat ik er weer voor ging kijken en ernaar vroeg zeiden ze dat het een limited edition was geweest, in juni ofzo. Heb jij deze de afgelopen week gekocht ofzo? In dat geval moet ik toch nog eens gaan kijken…

    Like

Geef een reactie

