Make-up & Looks·Shopaholic Shoplogs

Mijn nieuwe lippies || 5x Swatches (Dior, Lancôme & Estée)

Tijdens mijn vakantie in Praag kocht ik maar liefst 5 nieuwe luxe lipproducten. Ik kocht 2 lipsticks van Dior, 1 lipstick van Estée Lauder en 2 glosses van Lancôme. Jullie gaven in de shoplog aan nog een apart artikel van de lippies te willen zien, dus hierbij een uitgebreid artikel met swatches, lipswatches en full-face foto’s!

Lancôme La Laque Fever #212 ‘Overheated Beige’ | Lancôme L’absolu Créme de Brillance #357 ‘Rose Mythique’ | Dior Addict Lipstick #652 ‘Tango’  |  Dior Addict Lipstick #762 ‘Paris’  | Estee Lauder Pure Color #29 ‘Demure Rose’

Door de aantrekkelijke kortingen van 50% en 60% kon ik mezelf niet inhouden, alle producten waren tussen de €12,- en €15,-. Dat is natuurlijk geen geld voor zulke mooie producten 🙂

Dior Addict Lipstick #762 ‘Paris’  is echt mijn favoriete ‘standaard in mijn tas’ kleurtje geworden. Het is een lieve roze tint die smeert als een lipbalm. Hij is goed in kleur op te bouwen en mijn lippen voelen lekker zacht en verzorgd aan.

Dior Addict Lipstick #652 ‘Tango’ is een hele zachte perzikkleur. Net als ‘Paris’ voelt deze lekker zacht aan en verzorgt ‘ie mijn lippen goed. Ik wilde graag nog een aantal subtiele lipkleurtjes, aangezien ik vooral opvallende lipsticks heb. Dit is een hele fijne lipstick voor bij een donkere of felle ooglook.

*bah, ik liet Tango vallen toen ik hem op de foto wilde zetten… Nu zit er een deuk in de bovenkant en lipstick op m’n laminaat! Doet toch altijd pijn zulke dingen*

Estee Lauder Pure Color #29 ‘Demure Rose’ vond ik in de winkel op mijn hand mooier dan daadwerkelijk op mijn lippen. Op mijn lippen valt hij een beetje weg en is het een ‘my lips but better’ kleurtje. Het is zeker een fijne lipstick in gebruik, want hij voelt heerlijk zacht aan en past mooi bij opvallende ooglooks of een mooie nude look.

Lancôme L’absolu Créme de Brillance #357 ‘Rose Mythique’ is echt prachtig! Het is een beetje een mix van framboosjes rood, een klein beetje koraal en mooie glittertjes. Het is een flink gepigmenteerde lipgloss die gelijk al goed dekt. Hij staint wel mijn lippen… als de gloss er af is, zijn mijn lippen meer roze dan normaal. De gloss blijft goed zitten voor een gloss die niet héél plakkerig is, echt een van mijn favorieten!

Lancôme La Laque Fever #212 ‘Overheated Beige’ is een long lasting gloss met hééél veel glimmies! Deze gloss is ook flink gepigmenteerd én blijft ook nog eens lang zitten. Een lekkere cocktail en een dinertje overleefd hij gemakkelijk… Wel is het zo dat hij langzaam aan minder wordt en er uiteindelijk alleen nog wat glitters op je lippen zitten. De La Laque Fever heeft zeker mijn hart gestolen! Ik wou stiekem dat ik de fel roze ook had meegenomen, maar daar had Madelon dacht ik de laatste van 😉

Dat waren ze dan, mijn 5 nieuwe lippies! Ik ben er super blij mee en gebruik ze met veel plezier. Welke vind jij het mooist?

31 gedachten over “Mijn nieuwe lippies || 5x Swatches (Dior, Lancôme & Estée)

  1. leuk artikel meis! ik vind de Rose Mythique erg mooi staan bij je. een beetje knal kunnen jouw lippies best hebben 🙂
    dank zij jou ben ik nu ook aan de dure merken. verslaaft aan mijn Dior lipgloss. ohoh!!!!

    Like

  2. Prachtig! Jij hebt echt perfecte lippies om lipstick op te promoten 😉 🙂
    Die van Dior en Estée lauder vind ik het mooist 🙂 Fijn van duurdere lipsticks is dat je de kleur kunt opbouwen inderdaad!

    Like

Geef een reactie

