Test & Review

Wilde Leeuwenmanen met Luxury For Princesses

Er was eens, heel, heel, heeeeel lang geleden een pakketje… Heel lang geleden ontving ik een pakketje van Luxury For Princesses, een webshop die verschillende soorten clip-in-extensions verkopen. Inmiddels heb ik de extensions eindelijk geverfd, in m’n haar gedaan en er foto’s van gemaakt. In deze blogpost ga ik jullie laten zien hoe pretty ze zijn!

Ik ontving een set 180 gram super deluxe extensions in de kleur medium blonde. Hierin zit een grote strook met 4 clipjes, 3 stroken met 3 clipjes, 3 stroken met twee clipjes en 2 stroken met 1 clipje. Deze moet je van onder naar boven aanbrengen in je haar, van groot naar klein. Dus in je nek doe je de grote van 4 clipjes en bovenin doe je die met 1!

Hier heb ik de extensions in.. De kleur paste helaas niet helemaal bij mijn haarkleur… Hierdoor waren ze wel erg opvallend, dus besloot ik te verven. Wat prima kan, omdat het echt haar is.

Verfuh! Ik heb de extensions met een pakje verf van Kruidvat geverfd, in de kleur licht goud bruin. Aan een pakje had ik eigenlijk net niet voldoende en er zitten ook nog wat blondere stukken in de extensions, maar daardoor lijkt het net highlights ;). En past het beter bij m’n eigen haar!

De extensions zagen er na het verven zo uit! Dit past beter bij m’n eigen haarkleur en eigenlijk valt het nauwelijks op dat ik extensions in heb.. Behalve dan doordat ik ineens wilde leeuwenmanen heb! Door het wassen waren ze ook wat minder stijl waardoor het beter bij mijn haarstructuur past.

En met krullies! Door het krullen blenden de stukken en m’n eigen haar mooier met elkaar, maar het is wel een behoorlijke taak om alles te krullen ;). Ik gebruike m’n Remington tang, die er prima voor werkte!

Vlechtje! Of nou, noem het maar een VLECHT. Hij wordt met de extensions in heel vol en groot, wat ik erg mooi vind. Je haar wordt er ook wel heel erg zwaar van, dat wel. Maar pretty!

Ik ben erg blij met deze extensions. Ik vind ze erg mooi en zal ze zeker gebruiken voor een feestje! Ze zijn goed te verven, voelen fijn aan en blijven erg mooi. Ik zou ze niet dagelijks in doen, daarvoor is het gewoonweg teveel werk en zijn ze wel erg zwaar. De Luxury For Princesses extensions kun je kopen in de webshop en deze set van 180 gram kost €115. Er zijn ook lichtere sets voor als je dunner haar hebt.

30 gedachten over “Wilde Leeuwenmanen met Luxury For Princesses

  1. Ja, die zijn mooi he! Ik heb ze ook, maar draag ze eigenlijk niet. Stiekem.
    Want ik heb al dik haar en dan komen er echt een paar van die dunne plukjes uit en ik durf ze ook niet te knippen! (a)

    Like

  2. Die met krullies, looooovely! Ik heb zelf geen extensions, ik weet niet ik groei mijn eigen haar denk ik. Vind het een rare gedachte om methalf ‘nephaar’ te lopen of ben bang dat het er dan opeens uitvalt, lol. :’) Maar het staat je leuk Ilja! πŸ˜€

    Like

  3. Oh wow. Ik heb altijd lang(er) haar gehad en was dat ineens zat. En toen ging het alleen maar korter en korter. Nu probeer ik het weer te laten groeien want dingen als vlechten en mooie lange krullen (zoals die van jou, staat je heel mooi!) zijn er bij mij niet bij. Helaas is mijn haar nogal fijn, dus hoe langer, hoe sluiker. En dat is minder natuurlijk.
    Ik vind het een flink bedrag, maar wie weet als ik weer eens niet weet wat ik met mijn geld wil doen.. >.<
    Maar het gaat in ieder geval op mijn wishlist! Ook handig dat je ze kunt verven!

    Like

Geef een reactie

