Verzorging & vertroetelen·Winacties

WIN || 5x Dove Beauty Blossom

Dove Beauty Blossom limited editionis de tweede in een reeks nieuwe Dove limited edition huidverzorgingslijnen afgestemd op het seizoen, Beauty Blossom is uiteraard afgestemd op de zomer. Het weer is de afgelopen dagen niet erg zomers geweest, maar deze producten zijn dat wel.

De lijn bestaat uit een douchecrème, body lotion en body cream en ik mag 5 van deze pakketten aan jullie weggeven.Natuurlijk laat ik in dit artikel nog even weten wat ik van de producten vind en kun je lezen wat je moet doen om 1 van de 5 setjes te winnen.

Ik begin met mijn favoriet, de Body Cream. Deze is heerlijk dik en ideaal voor mijn droge ellebogen, schenen en hielen. De créme is vele malen dikker dan de body lotion en echt geschikt voor de drogere huid.

De créme ruikt subtiel naar bloemen, er is als toevoeging de geur van de lotusbloem in verwerkt.

Body cream Adviesprijs 150 ml € 2,29

De Beauty Blossom body lotion heeft dezelfde lekkere geur als de body créme, maar is een stuk vloeibaarder. De body lotion is geschikt voor de lichaamsdelen die wel wat créme kunnen gebruiken, maar niet ernstig droog zijn. Zoals bij mij, mijn armen, rest van mijn benen, rug e.d. ^^

Hierboven op de foto zie je heel duidelijk het verschil tussen de body créme (boven) en de body lotion (onder). Ik vind wel in verhouding met de andere 2 producten uit deze lijn, de body lotion aan de prijzige kant.

Body lotion  Adviesprijs 250 ml € 6,99

Naast de twee smeerseltjes zit er nog een fijne douche gel in de lijn, natuurlijk ook met de blossom/lotus geur. Deze is zoals ik van Dove gewend ben, gewoon lekker zacht en romig.

Douchecrème Adviesprijs 250 ml € 3,49

Doe mee en WIN!

Wat moet je doen? (verplicht)

  • Volg mij op minimaal één van deze manieren en laat in de comments weten waar je mij volgt: TwitterFacebookBloglovinYouTube
  • Vertel in de comments welke Limited Edition jij graag een keer zou zien bij Dove, vertel erbij voor welk seizoen.

Wat mag je doen?

  • ‘Like’ dit bericht op Bloglovin
  • Plaats het volgende berichtje op Twitter (+ extra entry)

Win één van de vijf Dove Beauty Blossom sets op Beautypolish.nl! #Dove #Beautypolish

Deze winactie loopt t/m woensdag 18 juli en sluit om 21:00uur.
De winnaars worden zoals altijd random gekozen en krijgen bericht via e-mail.

 

59 gedachten over “WIN || 5x Dove Beauty Blossom

  1. Ik wil graag meedoen! Ik volg je via Bloglovin en Facebook. 🙂 Voor de winter zou ik graag een extra LE willen zien met shea butter. Dat zit volgens mij sowieso al in de producten, maar gewoon net dat beetje extra, want ik heb in de winter zo’n droge huid!

    Like

  2. Ik doe graag mee!! Ik volg je via bloglovin en facebook C:
    Wat voor een limited editions ik graag zou willen zien? Sowieso fruit. Sinaasappels en perziken, lekker zoet! Maar voor in de herfst, lijkt mij een stoofpeertjes parfum of bodylotion ook erg fijn. Kaneel, kruidig maar toch zoet!

    Like

Geef een reactie

