Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins gastartikel || Sally Hansen Complete Salon Manicure

Al een hele tijd staan deze lakjes van Sally Hansen klaar om geswatched te worden en nu is het eindelijk zo ver! Van dit merk heb ik alleen een keer een basecoat geprobeerd, dus ik was wel benieuwd naar gekleurde lakjes ervan. Vandaag swatches en mijn mening!

Sally Hansen belooft dat deze kleurtjes van de Complete Salon Manicure 5-in-1 zijn. Je krijgt in een flesje namelijk een basecoat, een groeistimulerende behandeling, kleur, een nagelversterker en een topcoat. Klinkt veelbelovend, maar ik kan je in ieder geval al zeggen dat je een aantal kleuren (en om je nagels te beschermen eigenlijk alle kleuren) beter niet kunt gebruiken zonder het eerst aanbrengen van een basecoat, tenzij je graag de blauwe of rode kleur graag in je nagels zelf wilt hebben ;). Ik weet wel dat de verzorgende producten van Sally Hansen (zoals de versterkende basecoats) erg goed werken, dus dat die kennis ook gebruikt is voor deze kleurtjes vind ik wel fijn!

Het minst leuke kleurtje vind ik Shell We Dance, omdat er niet zoveel kleur vanaf komt haha! Het is een melk-achtig roze kleurtje, ik heb twee laagjes op. Hij dekt dus niet, maar als je van jezelf mooie nagels hebt staat zo’n licht tintje wel mooi vind ik. Of je gebruikt hem met een french manicure! Ik vind mijn eigen nagels verre van mooi, dus het is niets voor mij.

Echt roze is Shrimply Devine, bubblegum pink! Helaas dekt deze ook niet zo goed, uiteraard wel beter dan Shell We Dance maar met drie laagjes zag ik nog steeds m’n nagelrandjes er vaag doorheen. Het is een jelly-achtig lakje, wat wel een mooie glans geeft!

M’n camera wilde deze kleur niet zo goed oppikken, booh! Het is een oudroze en vrij donkere lak, neigend naar leverkleur. Ik vind het best mooi, het staat chique en niet te opvallend! Dekt in twee laagjes.

Een knalkleur is All Fired Up, ofwel brandweerwaggelrood! Als je fan bent van rood is deze zeker tof. Dekt alleen net als Shrimply Devine, dus vrij jelly en na 3 laagjes bij mij nog steeds niet helemaal.

Wel weer een goed dekkende kleur is Good To Grape, eigenlijk na 1 laagje al. Een creamy paarse kleur, erg leuk!

De leukste en meest bijzondere van de 6 vind ik toch wel Calypso Blue, een tropisch blauw tintje met een mooie shimmer erin! Ik had wel drie laagjes nodig om hem echt mooi dekkend te krijgen, maar dat had ik er in dit geval wel voor over. Zeker een aanrader!

Heel erg onder de indruk ben ik niet van deze lakjes, al vind ik Calypso Blue, Good To Grape en So Much Fawn wel mooi. Ze lakken wel fijn door het brede en rond afgesneden kwastje en de dunnere formule! Bij mij bleven ze niet bijzonder lang zitten, maar bij Ilja wel. De nagellakjes kosten €11,99 per stuk en worden onder andere bij Ici Paris XL, Douglas, Kruidvat en Etos verkocht!

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Marjolean.nl en gastblogger van Beautypolish.

32 gedachten over “Marjoleins gastartikel || Sally Hansen Complete Salon Manicure

  1. Mooie lakjes, vreemd dat ze bij jou niet zo lang bleven zitten en bij Ilja wel, of heb jij van jezelf heel dunne nagels misschien? Dan kan het natuurlijk daardoor komen 😉 Ik hoorde van een ander weer dat ze zelfs met haar handen in de tuingrond had zitten wroeten en de lak toch een week goed bleef zitten 😉

    Like

    1. Het kan ook liggen aan dat mijn nagels sneller vet worden dan die van Ilja en dat hij daardoor los gaat laten (wat hij en vele andere lakjes bij mij doen, waardoor ik ze er in 1x vanaf kan trekken), dat is het vrees ik! Gelukkig vind ik het niet zo erg om vaak m’n nagels te lakken, haha 😉

      Like

  2. Ik vind Calypso Blue, Good To Grape en All fired up het mooiste. De rest vind ik niet mooi, bijhalve die roze dan een beetje, hij doet me denken aan garnaaltjes. Dus die kleur trekt me niet aan.

    Like

Geef een reactie

