Overige onderwerpen·Verzorging & vertroetelen

I love || Mini producten!

Ik ben mijn koffer al aan het pakken, want morgen ga ik samen met vriendinnetje Madelon naar Praag. We gaan een leuke city trip houden in Tsjechië voor 6 daagjes en dan komen de mini producten goed van pas! In het vliegtuig mag je beperkt spullen meenemen en fullsize flessen douchegel, shampoo, gezichtsreiniger e.d. nemen aardig wat plek/gewicht in beslag. Hier komen mijn favo mini’s om de hoek kijken…

Maar waar vind je nou fijne travel size producten? Ik laat je mijn favorieten zien!

Om te beginnen heeft Sephora een fijne lijn met travel size producten, waaronder deze nagellakremover en oog makeup remover. De handcreme is niet persé een kleine verpakking, maar die vind ik gewoon handig voor in mijn tas ^^.

Je vindt er ook mini verpakkingen van droogshampoo, gezichtsdoekjes, wattenschijfjes e.d. De exacte prijs weet ik niet meer, maar de mini producten kosten tussen de €0,90 en €6,90 per stuk. Bij Sephora is er standaard 15% korting, dus dan zijn ze nog ietsjes voordeliger.

Een andere manier om fijne en luxe mini’s te verzamelen is via een beautybox zoals de Glossybox. Hierboven zie je kleine versies van luxere producten, handig om mee te nemen!

De L’Occitane Cherry Blossom douchegel komt uit een oudere Glossybox. (De Fresh Cleansing Gel van Malbert komt niet uit de Glossybox, foutje op de foto). Het tubetje Pedix Feet van Alessandro, de Casual Sea Salt spray van Toni&Guy en de mini zonnebrandcréme van Biotherm komen uit de laatste Glossybox, die van Juni.

Het is niet alleen handig voor weekendjes weg en vakanties, maar het is natuurlijk ook een leuke manier om nieuwe producten uit te proberen. Je kunt je abonneren voor €12,50 per maand en dan ontvang je 5 luxe samples (maandelijks opzegbaar).

Natuurlijk vind je bij de plaatselijke drogist ook genoeg leuke mini’s! Steeds meer merken brengen ook travel size varianten van hun producten uit, handig ^^ Het maakt niet uit waar je naar binnen stapt, bij Kruidvat, Etos, de Da Drogist of Etos… overal vind je wel een schap met mini’s.

Enkele favorieten: Elnett haarspray van L’Oréal, Batiste droogshampoo, een mini zonnebrandcréme van Kruidvat, Diamond gloss shampoo van Nivea en mini tubetje tandpasta. (zo sneu voor mijn moeder als ik de grote tube tandpasta mee neem naar Praag hihi)

Waar ook nog vaak leuke mini’s in zitten, is in cadeausets of combinatie aanbiedingen. De Lancôme make-up remover zat bijvoorbeeld gratis bij een fijne mascara en de Body Butter van The Body Shop zat in een cadeauset met een Love Etc parfummetje. Ook krijg je bij de kassa in luxe shops soms flinke samples die je gemakkelijk een weekje mee kunt nemen op vakantie ^^.

Ik blijf ze leuk vinden die kleine verpakkingen, het heeft iets schattigs! Ik bewaar ze altijd netjes in een doosje en zodra ik een weekendje weg ga of een weekje op vakantie ben, dan gaat het doosje open. Handig!

Heb jij ook iets met mini producten?

30 gedachten over “I love || Mini producten!

  1. Wat schattig!! Alleen vind ik het altijd zonde om ze te gebruiken, dan zijn ze sneller op en niet meer schattig etc. Die zonnebrandcreme vind ik het leukst. ^^

    Like

  2. Mini’s neem ik echt alleen maar mee op vakantie. Thuis vind ik ze zo onhandig. Ze vertikken het om normaal in mijn kastje te staan en vallen steeds als ik de kast beweeg. Daarom heb ik liever gewoon grote producten.

    Like

  3. Ik heb een speciale la in het kastje naast mijn bed waarin ik alle mini’s en samples bewaar 🙂 Ook van die zakjes shampoo enzo. En dan vlak voor vakantie pak ik er alles uit wat ik mee wil nemen, ook bewaar ik kleine lege flesjes om met mijn eigen producten te vullen. Maar meestal koop ik op vakantie een fles doucheschuim en gebruik die dan gewoon daar en het restje gaat weer mee naar huis, dan heb je zo’n geurtje die je aan de vakantie herinnert 🙂

    Like

  4. Loooove mini’s! Daardoor mijn favoriete shampoo gevonden (volume shampoo van John Frieda) Zo’n mini is toch net effe een stukje goedkoper om te proberen dan een hele fles.

    Like

Geef een reactie

