Make-up & Looks·Test & Review

MAC || Heavenly Creatures

MAC komt regelmatig met nieuwe Limited Editions en de Heavenly Creature collectie is echt drop dead gorgeous! De collectie vliegt als warme broodjes over de toonbank en ik laat jullie vandaag 3 producten uit deze nieuwe LE zien. Een Mineralize Skin Finish in ‘Earth Shine’, een Mineralize Blush in ‘Solar Ray’ en een Cremesheen Glass in ‘Celestial Kiss’.

Cremesheen Glass in ‘Celestial Kiss’.

De Cremesheen Glass is heerlijk zacht op de lippen en ruikt lekker lichtjes naar vanille. De gloss is helaas wel vrij transparant en de kleur komt minder dekkend over dan dat deze in de huls lijkt. Alsnog vind ik het een mooie gloss voor iedere dag, mooi bij een felle of donkere ooglook.

Cremesheen Glass €21,00

Mineralize Skin Finish in ‘Earth Shine’

Earth Shine is echt een plaatje! De MSF’es uit deze collectie zijn echt stunning! Ik vind de swirl in het midden heel mooi en ik kan er wel naar blijven kijken. Helaas moest toch het moment komen om het product te gebruiken (dat vind ik bij sommige mooie producten wel eens moeilijk hihi ^^). Je blijft het mooie motief wel zien, maar je ziet natuurlijk wel dat hij gebruikt is.

De MSF is op meerdere manieren te gebruiken, waaronder ook als oogschaduw. Je kunt de kleuren makkelijk los van elkaar gebruiken en aanbrengen. Ik vind hem verder erg mooi om als een glans over mijn wangen aan te brengen. Als hightlighter is hij wat te donker voor mijn lichte huidje…

Minerlize Skinfinish €27,50

Mineralize Blush in ‘Solar Ray’

Mijn favoriet! Solar Ray is een heel mooie zomerse blush, een heerlijke peachy/koraal tint met gouden glittertjes. Je kunt ervoor kiezen om wat meer roze (aan de zijkant) of wat meer oranje (in het midden) aan te brengen of het allemaal te mengen voor een mooie glow.

Hij is prima op te bouwen, dat kun je hierboven goed zien. Links is dik aangebracht en rechts is heel lichtjes deppend aangebracht, het is maar net wat je zelf mooi vindt.

Mineralize Blush €22,50

Hier draag ik Solar Ray op mijn wangen.

De Heavenly Creatures collectie is tijdelijk verkrijgbaar bij de MAC counters, bij de Pro store en online bij de Bijenkorf. De collectie gaat verschrikkelijk hard, dus ik hoop dat er nog iets ligt als je van plan bent nog iets te scoren! #succes ^^

Heb jij al iets uit deze mooie collectie aan jouw stash toe kunnen voegen?

22 gedachten over “MAC || Heavenly Creatures

  1. Die Solar Ray blush, is dat niet een goede dupe voor Orgasm van Nars? Als ik je laatste swatch zie doet het me er sterk aan denken!
    & de Heavenly Creatures collectie is inderdaad super! Ik laat deze collectie wel aan me passeren sinds ik mezelf op no-buy gezet heb, maar stiekem vind ik het super erg! Haha, ik weet nu al dat ik binnen 3 maanden E-bay zit af te zoeken om toch nog iets te kunnen bemachtigen. Weet je trouwens hoeveel die oogschaduws ongeveer kosten?
    xx Fee

    Like

  2. Oeh mooi! Ik ben ook eindelijk overstag en heb net mijn bestelling geplaatst bij Douglas: Center of the Universe MSF en Ring of Saturn blush (die vond ik op swatches onverwachts wel erg mooi).

    Like

Geef een reactie

