DIY & Tutorials·Nailpolish & Nailart

NOTD || Kaboem! + fototutorial

Toen ik gisteren de nieuwe Safari lakjes van China Glaze binnen kreeg, kon ik het niet laten om er direct mee te gaan spelen! Nog voordat ik ze geswatched had, ben ik gaan kliederen ^^. Binnenkort komt er nog een volledig swatch artikel online , maar eerst even een gezellige nailart.

Elephant Walk || I’m Not Lion || Man Hunt

Voor deze simpele nailart heb ik gebruikt:

  • De 3 nieuwe kleurtjes van China Glaze
  • Sneldrogende topcoat, ik gebruikte ‘Ready to go’ van Essie (te koop bij o.a. DA Drogist)
  • Plakband
  • Inspiratie van de toffe website Nailside

Het is echt heel simpel! Je lakt gewoon je nagels in 1 mooie basiskleur en vervolgens laat je je nagellak goed drogen (heel goed!) Als je geen geduld hebt, net als ik, gebruik je gewoon sneldrogende topcoat tussen de bedrijven door. Vervolgens maak je een sterretje met plakband en herhaal je deze stap 2x. Zo krijg je 2 verschillende kleuren sterren op je nagel ^^

Ik vind het lijken op een cartoon ontploffing, dus op een KABOOM!
Het enige wat héél belangrijk is, is dat je de nagellak goed laat drogen tussendoor. Anders zal deze aan de plakband blijven plakken en trek je je nagellak kapot…

Natuurlijk kun je de nailart ook op al je nagels maken, maar ik vind het zelf altijd mooier om het slechts op mijn ringvinger te doen. Dit scheelt ook een heleboel tijd hihi ^^

32 gedachten over “NOTD || Kaboem! + fototutorial

  1. Dit is super leuk gedaan! En wauw, wat heb ik een poos al niet meer op je site gekeken.. Zag net op twitter je artikel staan & dacht; ik ga meteen kijken. Ziet er ook heel anders uit, super leuk! Je nagels zijn ook zo leuk gedaan, moet maar net in je opkomen om het op deze manier te doen! 😀

    Like

  2. Het duurde bij mij best lang voordat ik door had hoe je het beste met plakband om kan gaan! Nu heb ik het wel redelijk door, hoewel ik van de week nog de fout maakte om niet lang genoeg te wachten:P
    En Nailside is echt een geweldige site:D

    Like

  3. Ziet er heel mooi uit. Ik heb vorige week ook geprobeerd zoiets te doen met plakband maar het heeft de heeft van de nagellak eronder af getrokken 😦 gebruikt jij special tape of zo?

    Like

Geef een reactie

