Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins gastartikel || Bourjois – nail polish updates!

Bourjois – toch wel een van de mooiere drugstore merken. Vind ik in ieder geval, vaak leuke verpakkingen, mooie kleuren en bovenal fijne producten! Van Ilja mocht ik een paar nagellakjes swatchen en dat vond ik geen straf, ik vind ze geweldig!

Hoe schattig, mini lakjes! Ook handig om mee te nemen op vakantie, of als je net als ik eigenlijk nooit nagellak op maakt. Deze Intense Color & Shine bevatten elk 3ml. Ze zijn opgedeeld in collecties, zo is het oranje kleurtje van de Fashion Show à New York collectie en de kaki kleur van de Princesse à Vienne lijn!

Feloranje, is deze kleur! Het is #94 – Trendy Orange, bijna fluorescerend oranje. Toch jammer dat we niet ver zijn gekomen met het EK, anders was dit een perfect oranje kleurtje geweest ;). Maar hij is natuurlijk ook heel vrolijk voor deze zomer! Dekt in 2 laagjes.

Een rustiger kleurtje is #83 – 83 – Sweet Kaki. Dekt wederom in 2 laagjes! En wat ik ook fijn vind is dat ze ondanks hun kleine formaat wel fijn lakken, het kwastje begint direct onder de dop en is vrij smal, maar waaiert goed uit voor een mooi resultaat!

Natuurlijk heeft Bourjois ook flesjes van gewoon formaat. Ik heb zelf twee kleurtjes van twee verschillende lijnen, namelijk van de So Laque! Lijn en de 1 Seconde lijn.

De So Laque! lijn is uitgebreid met een paar nieuwe kleurtjes, waaronder deze Vert Chlorophylle! Een aparte naam voor een aparte tint, een kleur die tussen blauw en groen in zit. Behoorlijk fel en opvallend! Dekt in 2 laagjes en heeft een vrij breed kwastje wat fijn lakt.

Mijn favoriet is Bleu Water, een liefelijk lichtblauwe tint! Ook deze 1 Seconde lijn heeft een update gehad, de structuur is vernieuwd en het kwastje is anders. Hoewel ik een beetje huiverde bij het voor gel – niet dekkend? – is het juist fijn en erg mooi! Door de gelstructuur krijgt hij namelijk een mooie glans en ’t blauwe kleurtje dekte alsnog prima in 2 laagjes. Het kwastje is fijn, vrij kort en breed met een rond einde. En bovendien blijft hij bij mij heel goed zitten! De andere lakjes ook overigens, maar deze kleur wil ik het liefst lang dragen, haha!

Ook nieuw is deze So Mat – matterende topcoat. Niet erg nieuw in nagellakland, maar ik vind het wel een leuk effect geven over glitternagellakjes!

Heel duidelijk is het verschil over de gekleurde lakjes niet te zien, wel over glitter. Hij is niet compleet mat, meer suede-achtig. Hij werkt wel goed en omdat ook dit lakje een wat breder kwastje heeft, kun je de topcoat netjes verdelen over je gelakte nagel!

Ik ben zeker enthousiast geworden door deze leuke nagellakjes! Bourjois is niet heel goedkoop, maar het loont zich wel door de fijne kwastjes, leuke kleuren en lange houdbaarheid op de nagels. De mini lakjes kosten €2,99 per stuk en de overige lakjes €8,50 per stuk!

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Marjolean.nl en gastblogger van Beautypolish.

31 gedachten over “Marjoleins gastartikel || Bourjois – nail polish updates!

  1. Vert Chlorophylle vind ik echt helemaal te gek! Ik begrijp de naam ergens wel, mijn favoriete kauwgom van Sportlife noemt ook iets in de aard van Chlorophylle en dat heeft ook zo’n groene kleur!

    Like

  2. Wat een leuke kleurtjes! Die naam Vert Chlorophyll is niet zo heel raar eigenlijk. Vert is Frans voor groen, en Chlorophyll is een stof (pigment) dat in bepaalde heel gezonde groene bladgroente zit 🙂 Ik vind die groene nagellak echt heel mooi!

    Like

Geef een reactie

