Advertorial·Fashion & Outfits

Sieraden || Dji Dji & TOV Essentials

Sinds ik mijn Mi Moneda ketting heb, ben ik meer online aan het snuffelen naar leuke sieradensites. Naast Mi Moneda zijn er nog héél veel toffe merken die mooie sieraden items verkopen, waarvan Dji Dji en TOV Essentials er 2 zijn. Ook deze sieraden hebben wel weer een prijskaartje, maar ‘oehh i like!‘.

Hier zie je een paar items van TOV Essentials, mijn oog is gevallen op de grove armband… Ik zou hem graag in het zilver willen! Ik ben alleen nog een beetje aan het rondkijken naar de ‘maat’, er staat namelijk niet bij hoe lang de armbanden zijn. Ik heb vrij brede polsen, dus dat ga ik nog even uitzoeken! De prijzen van de TOV sieraden liggen tussen de €49,- en €129,-.

Dji Dji Italia heb ik al eerder in de etalage gezien van de plaatselijke juwelier hier in Hoogvliet, ze hebben echt heel leuke items! Ik vind vooral de sleutels super… Deze zijn er in verschillende kleuren en maten, erg leuk aan mijn Mi Moneda ‘achtige’ bolletjesketting ^^ Prijzen van Dji Dji sieraden liggen tussen de €35,- en €209,-.

Bij Sieraden.com betaal je geen verzendkosten en geldt de ‘Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, morgen in huis‘ regel.

12 gedachten over “Sieraden || Dji Dji & TOV Essentials

Geef een reactie

