DIY & Tutorials·Nailpolish & Nailart

Easy peasy || Gradient Nailzzz!

Het zonnetje heeft zich al even laten zien en ik ben gelijk in een summer-mood! Met een zoet roze kleurtje van Trind en een mooi koraal lakje van Catrice heb ik deze Gradient nagels gemaakt. Het is ècht niet moeilijk, maar het geeft toch dat beetje extra aan je nagels. Kijk verder naar de foto’s voor een korte uitleg ^^

I Scream Peach – Catrice ||  CC146 – Trind

Zelf heb ik op het moment redelijk korte nagels (heel kort eigenlijk), maar dat moet niemand tegenhouden om een leuke nailart te doen! Ik vind nailart ook prima kunnen op korte nagels, hoewel een groot ‘canvas’ toch makkelijker is (dan lak je ook niet zo snel op je huid) 😉

  1. Lak je nagels in de bovenste basiskleur, ik heb hier voor een dekkende koraaltint gekozen.
  2. Pak een sponsje, een vierkantje van een schuursonsje kan ook. Het makkelijkste zijn van die ‘beautysponsjes’ die eigenlijk bedoeld zijn om bijvoorbeeld foundation aan te brengen.
  3. Dan breng je de 2 (of meer) kleuren aan op een ondergrondje, ik gebruik hier een glazen plaatje. Hier dep je het sponsje in en ‘bounce’ je een paar keer op en neer.
  4. Dep het sponsje op je nagel en voila!
  5. Natuurlijk moet je de overige restjes nagellak even wegwerken met wat nagellakremover en een wattenstaafje/kwastje.
  6. Tot slot nog een topcoat aanbrengen en klaar zijn je Gradient nagels!

Wat vind jij van deze Gradient techniek, heb jij het al eens geprobeerd?

39 gedachten over “Easy peasy || Gradient Nailzzz!

  1. Ziet er erg leuk uit, lekker zomers, ik ga het een keer proberen 🙂 ik zie weleens dat sommige plakband op de huid om de nagels wordt geplakt, scheelt weer boenen, maar of dat nou makkelijk is… hihi 😀

    Like

  2. Ik probeer nu al een paar dagen deze nagels te maken maar het is gewoon kansloos. Het lukt mij gewoon niet om ze naar het aanbrengen netjes glas eruit te laten zien. Ik heb het met een schuursponsje geprobeerd en met twee soorten make-up sponsjes, maar toch blijf ik er bobbeltjes in houden. Snap maar niet wat ik verkeerd doe? Hoelang wachten jullie met aanbrengen van de topcoat?

    Like

Geef een reactie

