Gastartikelen·Nailpolish & Nailart

Marjoleins gastartikel || W.I.C. by Herôme – Snow White & The Huntsman collectie

Als moviejunkie is het eigenlijk best beschamend dat ik Snow White & The Huntsman nog niet in de bios gezien heb! Al komt dit natuurlijk vooral doordat ik hem met Ilja zal gaan bekijken en dat altijd even tijd kost voordat dat lukt, haha! Gelukkig kan ik me in de tussentijd vermaken met de collectie van W.I.C. by Herôme, geïnspireerd op de gelijknamige film.

In deze collectie vind je 6 verschillende kleuren waarvan 2 crackle lakken, met tinten en namen die bij de film passen!

Awakening Kiss & Toxic Apple zorgen voor kleur in deze collectie! De roze Awakening Kiss staat natuurlijk voor de kus waardoor Sneeuwwitje zal ontwaken en de bloedrode Toxic Apple staat voor de appel die Sneeuwwitje zal vergiftigen. Beide kleurtjes zijn jelly-achtig en dekken daarmee in 2-3 laagjes, maar glanzen ook ontzettend mooi!

In de collectie zitten ook twee handige basiskleuren, namelijk Snow White & The Huntsman. Snow White is natuurlijk de spierwitte kleur en de Huntsman wordt gerepresenteerd door een duistere maar ook prachtige, zwarte kleur! Beiden dekken goed, in 1-2 laagjes. De zwarte is ook ontzettend mooi om los te dragen, maar vooral de witte is handig voor nail-art of als basis voor de crackle kleuren!

De twee crackle kleuren zijn Evil Queen – een gouden crackle die past bij de kwade koningin die Snow White vanwege haar schoonheid wilt vermoorden, en Mirror Mirror – een blauwe crackle die de gebroken spiegel voor moet stellen. Ben ik fan van crackle? Niet echt meer.. Al ben ik wel blij dat het in ieder geval wat meer unieke kleuren zijn!

Ik vind het wel een leuke collectie! De kleuren zijn niet de meest unieke kleuren, maar wel altijd handig om te hebben. Bovendien glanzen ze ontzettend mooi! Ook vind ik het erg leuk dat de collectie geïnspireerd is op de film. Deze collectie van W.I.C. by Herôme is te verkrijgen bij diverse drogisterijen, parfumerieën en via www.herome.com. Je hebt al een W.I.C. by Herôme nagellak voor €7,50 en twee stuks voor €12,50!

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Marjolean.nl en gastblogger van Beautypolish.

30 gedachten over “Marjoleins gastartikel || W.I.C. by Herôme – Snow White & The Huntsman collectie

  1. Dat zijn zulke mooie lakjes, vooral die wit vind ik mooi dat is echt wit-wit. En dekt ook heel goed, zoiets zie je weinig de laatste tijd. Ik ben zelf niet zo cracke nagellak fan, dus ben daar niet zo enthousiast over. ;p

    Like

  2. De collectie is niet echt mijn ding, maar ik vind wel dat even gezegd moet worden dat je echt PRACHTIGE swatches maakt. Mooi gelakt, mooie foto’s. Erg prettig om naar te kijken!

    Like

  3. Ik heb deze collectie echt al heel vaak voorbij zien komen, maar je hebt het om een of andere reden echt goed gepresenteerd ofzo. 🙂 echt super swatches, mooie foto’s en een goede uitleg. 🙂

    Like

Geef een reactie

