Beautypolish Comics

Beautypolish Comics || #25 Sunshine!

Alle Beautypolish Comics worden getekend door mijn lieve vriendin Madelon, bekijk hier de aller eerste voorstel-tekening. We bedenken de Comics samen en Madelon tekent alles zelf uit, alle credits voor haar dus! -x- Ilja

38 gedachten over “Beautypolish Comics || #25 Sunshine!

  1. Haha so true! Maar ik heb examens dus ben dolblij dat het hele dagen regent, zo word ik tenminste al niet afgeleid door het lokkende zonnetje en ijsjes en een zwembad en … maar na deze week mag het van mij wel 2 maanden goed worden haha! 😀

    Like

  2. Hahaha dit was echt precies mijn reactie toen ik vannochtend wakker werd! Na het redelijk goede weer afgelopen weekend had ik die regenbui echt niet aan zien komen.. Nederlands weer *zucht*

    Like

Geef een reactie

