Fashion & Outfits·Overige onderwerpen

Haar || Decorate your bun!

In mijn dagelijkse Bloglovin rondje kwam ik een hele leuke tip tegen bij Serena. Het versieren van je knot met een mooie Bangle armband, heel tof! Toen Marjolein ook nog met een aantal e-bay koopjes aan kwam zetten was ik verkocht, ik wilde ook zo’n leuk versierde knot…

Dit is de 1e bangle armband die ik bestelde op e-bay, voor maar liefst 1 hele pond (€1,23 inclusief verzenden) *bij deze verkoper*

De armband is mooi versierd met steentjes, heel veel steentjes! Hij lijkt heel stug, maar hij is opgedeeld in stukjes waardoor hij redelijk flexibel is. Hij is wel èrg klein om echt om mijn pols te dragen, maar ik heb ook flinke polsen.

Eerst heb ik een hoge knot gemaakt met behulp van een haardonut, zodat mijn knot wat groter is. Mijn haardonut kocht ik bij Primark voor €1,50.

Ik heb ook nog een zilveren bangle besteld via e-bay, ook rond de €1,-. Ideale plek om dingen uit te proberen ^^

Wat vinden jullie van Serena’s Bangle-Bun tip? Ik vind hem erg leuk!

 

43 gedachten over “Haar || Decorate your bun!

  1. Ik vind dit jou zo leuk staan dat ik gelijk de bangle ook op ebay heb besteld! De haardonut heb ik al, dus nu kan ik alleen nog maar afwachten…. 😀

    Like

  2. ik had die tip ook gezien bij Serena en had meteen op ebay een passende armband besteld.. en een paar dagen later ging ik naar de kapper.. lekker slim haha.. nu dus even wachten tot mijn haar weer wat langer is. maar hij staat je erg leuk!!

    Like

  3. Super leuk! Ik heb de donut nu ook,
    probeerde de armband te bestellen maar dat lukt me niet.
    Heb nog geen leuke gevonden op ebay maar vind deze echt zo leuk! Heb jij tips voor me hoe ik zo’n armband kan vinden?

    Like

Geef een reactie

