Overige onderwerpen

Winactie 2000 Bloglovin followers || Zonnebrillen.com

Whoop! Ik ben dol op ronde getallen… Toen de ‘Bloglovin-followers-teller‘ op 2000 stond maakte mijn hart dan ook een klein sprongetje! Tijd voor nòg een winactie, want dit moet natuurlijk even gevierd worden. Je kunt een voucher van €50,– winnen voor Zonnebrillen.com welke je kunt gebruiken om een toffe zonnebril uit te zoeken òf als korting te gebruiken op een duurdere designer zonnebril.

Je hoeft er niet veel voor te doen, lees maar snel verder!

Hierboven zie je enkele modelletjes die je onder de €50,– kunt scoren, hele leuke zonnebrillen! Ik word er zelf helemaal enthousiast van ^^. Ze zijn allemaal van het merk Polar, ik vind er een aantal erg lijken op Rayban!

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om de voucer van €50,- te gebruiken als korting op een duurdere bril, zoals bijvoorbeeld van RayBan.Hierboven zie je enkele exemplaren.

Wat moet je doen? (verplicht)

  • Volg mij op Bloglovin

bloglovin

  • Vertel in de comments wat je met de voucher van €50,- gaat doen als je hem wint. Welke bril ga je uitzoeken? Kijk op www.zonnebrillen.com en laat een linkje van de bril achter bij de comments!

Wat mag je doen?

  • Plaats het volgende berichtje op Twitter

Zoek een toffe zonnebril uit t.v.w. €50,- op Zonnebrillen.com! Kijk snel op Beautypolish.nl wat je moet doen #Beautypolish

Deze winactie loopt t/m woensdag 27 juni en sluit om 21:00uur.
De winnaar wordt zoals altijd random gekozen en krijgt bericht via e-mail. 

68 gedachten over “Winactie 2000 Bloglovin followers || Zonnebrillen.com

  1. OMG!!! Ik word dus hélemaal gek met mijn zonnebrillen verslaving,
    ik heb wel uren/dagen besteed om te fantaseren en getwijfeld welke mij nou goed staat.
    Nou hier komt ie hoor:
    http://www.zonnebrillen.com/zonnebrillen/chimmm/chimmm-recycle-paper-frames-man-on-the-moon.html
    maar helaas is dit met mijn budget niet helemala haalbaar ='(
    http://www.zonnebrillen.com/polar-model-700-gold-blue-polarized.html
    Wss zou het deze worden, retro vintage maar toch nieuw, beter kan niet toch!?

    Like

  2. Superleuke winactie. Mocht ik winnen, zou ik het in eerste instantie heel moeilijk hebben met kiezen, haha! Heb al een tijdje zitten zwijmelen op de website en mijn favorieten zijn:

    http://www.zonnebrillen.com/zonnebrillen/ray-ban/ray-ban-aviator-3025-silver-crystal-gray-mirror.html : Dé Rayban aviator, is voor mij altijd een droom geweest om in m’n bezit te hebben. Maar ligt voor mij buiten budget, wat dus perfect opgelost zou worden met de waardebon 😉

    http://www.zonnebrillen.com/zonnebrillen/d-g/d-g-6047-silver-grey-silver-mirror.html Lijkt heel erg op de rayban aviator. Dus wordt beslissen welke 😉

    http://www.zonnebrillen.com/zonnebrillen/jimmy-crystal/jimmy-crystal-gl1029-white.html Of misschien ga ik wel voor deze, handig tijdens stormachtige skiweken en toch fashionable. Ik zie iedereen al vragen: wooow, waar komt dat skimasker vandaan?

    http://www.zonnebrillen.com/zonnebrillen/sinner/sinner-urban-series-wolga-brown-pc-brown-gradient.html iets totaal anders, maar ook helemaal mijn smaak!

    Zoals je ziet wordt het geen makkelijke keuze, maar ik denk dat mijn gevoel me toch naar de rayban aviator zal leiden. Omdat ik hier al zoooo lang op zit te kwijlen (figuurlijk uiteraard ;)). En het wel eens tijd wordt dat ik me een degelijke zonnebril aanschaf.

    Wow, wat een hele uitleg ;). Sorry daarvoor!

    Like

Geef een reactie

