Nailpolish & Nailart

Konad website || Kortingscode en cadeautje!

Zoals jullie inmiddels denk ik wel weten ben ik dol op nailart. De laatste tijd is het wat rustig rondom dit onderwerp (het is sowieso wat rustiger hier op Beautypolish de afgelopen dagen), maar daar gaat weer verandering inkomen. Ik heb mijn nailart-doosje weer gevonden en daar zitten veel leuke stempel spulletjes in van o.a. Konad, Dashica en Ebay.

Konad gebruik ik nog steeds erg graag en ik krijg nog regelmatig de vraag waar je deze spulletjes kunt kopen. Sinds een weekje is de Konad Website weer online en in een compleet nieuw jasje gestoken.

Vandaag en morgen (30 & 31 mei) krijg je met de code KONAD 15% korting op alle producten van Konad Nailart én ontvang je bij iedere bestelling een glitter topcoat om je nailart mee af te werken.

Klik hier || Om direct naar de webshop te gaan

Klik hier || Om het oude artikeltje met de bloemetjes nailart te bekijken

Klik hier || Om het oude artikeltje met de zwart/zilvere nailart te bekijken

15 gedachten over “Konad website || Kortingscode en cadeautje!

  1. Gaaf! Bedankt voor de kortingscode! Ik ben eigenlijk helemaal nog niet zo van de nailart. Ik heb het geduld er niet voor vrees ik. Al heb ik het nog nooit geprobeerd hoor, dus stiekem zou ik dat gewoon eens moeten doen.

    Like

    1. Ja dat kan… Ik baal ook van zoveel dingen, maarja sommige dingen heb je nu eenmaal niet in voor het zeggen. Dit is een hobby en niet mijn werk, ik doe het alleen als ik er zin/puf/tijd/energie voor heb en als je weet wat hier allemaal speelt zou je beter begrijpen waarom het rustiger is. Ik zou er ook voor kunnen kiezen om helemaal niets meer online te zetten, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Daarom is Bloglovin zo’n handige uitvinging, dan krijg je automatisch de updates binnen en kom je niet voor niets kijken als er niets online staat. Misschien wat voor jou?

      Like

  2. Beetje offtopic, maar ik zag net een nagellak tutorial die me wel wat voor jou leek. Moet je even youtuben op Galaxy Nails van igaby04. Super mooi! (L)

    Like

Geef een reactie

