Overige onderwerpen·Personal stuff

Pauze || Lekker op het strand!

Het is héérlijk weer en ik heb lekker 4 daagjes vrij! Woensdag hoef ik pas weer naar mijn werk en ik ben lekker aan het genieten en bijkomen. Deze update schrijf ik vanuit mijn ligstoeltje op Rockanje Strand ^^

Het is even iets rustiger hier op mijn blog, hierbij dus toch nog een mini update vanaf mijn Blackberry!

Samen met mijn vriendinnetje Madelon zijn we vanmorgen richting Rockanje gereden, waar het súper druk was! We werden naar een of ander weiland gestuurd, waar we voor €5,- heel de dag konden staan inclusief een ritje met de trucker naar het strand. Ideaal!

Met alle zooi naar het strand… Strandstoeltjes, parasolletjes, ligmatjes, flesjes drinken e.d ^^

Helemaal geïnstalleerd met al onze strandspulletjes! Het is echt heerlijk strandweer… 26 graden, windje, zonnetje, genieten!

Een strand kapoentje, daar zijn er echt heel veel van!

Bij Blokker kocht ik nog 2 bril-rietjes om natuurlijk FABULOUS te kunnen zijn op het strand, kijk Madelon eens genieten van haar Spa Citron!

Dit was even mijn korte strand-update, ik hoop dat jullie net zo aan het genieten zijn van het mooie weer als wij ^^

Fijn Pinksterweekend!

 

31 gedachten over “Pauze || Lekker op het strand!

Geef een reactie

