Fashion & Outfits·Personal stuff·Shopaholic Shoplogs

Shoplog || Zomerkleding, schoenen en sieraadjes

Het zonnetje heeft zich weer laten zien! Tijd voor nieuwe zomerkleding en zomerschoenen ^^ Afgelopen weekend ben ik een paar daagjes weg geweest met mijn moeder, gezellig 3 nachtjes in een hotelletje in Noord-Brabant, en daar hebben we beiden wat nieuwe zomerkleding geshopt. Een dagje Tilburg en een dagje Turnhout (België) deed niet veel goeds voor mijn portemonnee, maar ik ben goed geslaagd…

Deze keer ben ik een beetje opzoek gegaan naar ‘andere’ kleding, dus geen M&S en Miss Etam shirtjes. Voor Curvy meiden kom je al snel bij dezelfde winkels terecht (M&S, Miss Etam en H&M grote maten), er zijn minder +size dingen te krijgen als je denkt!

Bij Didi vond ik 2 leuke items en bij de Belgische winkel Paprika nam ik ook nog 2 kledingstukken mee.

Bij Didi werd ik verliefd op dit jurkje/tuniekje. Hij is transparant met een bloemenprint, er moet dus wel iets onder 😉 Op de achterkant is een mooi versiersel geborduurd.

Ook bij Didi kocht ik dit truitje van zwart doorschijnende stof. Hij valt lekker los, leuk met een zwart topje eronder ^^

In Turnhout kocht ik bij Paprika (winkel die kleding verkoopt in maat 44-52) dit koraalkleurige shirtje. Er zitten veel leuke details aan, zoals de kanten achterkant, de paralmoer knoopjes en de ‘opstroop’ dingetjes.

Ook dit tuniekje komt bij Paprika vandaan. Hij ziet er op het hangertje héél anders uit, ik zal hem binnenkort eens op de foto zetten met een nieuwe Outfit Of The Day (wat véééél te lang geleden is).

De mouwen zijn leuk bij elkaar geknoopt, hij is mooi getailleerd, heeft een mooie brede hals en heeft leuke ‘flapjes’ en roesjes op de borst. ^^

Bij de H&M (+ afdeling) kon ik dit vrolijke jurkje/tuniekje niet laten liggen voor €9,95. Hij is van lekker soepele stof en met een dun riempje in de taille ziet hij er leuk uit.

Bij de C&A in Turnhout kocht ik deze 6 haarklemmen voor €3,- . Ik heb eigenlijk iedere dag wel zo’n ding in mijn haar, ideaal op mijn werk. Halve staart, knotje, opsteken of een staartje, ik vind ze ideaal!

Bij Douglas kocht ik deze rosé goudkleurige ketting. Ik had nog een Douglas cadeaubon van mijn verjaardag en besloot er eens geen make-up van te kopen 😉 Ik koos voor deze ‘Wishes’ ketting voor bij mijn rosé gouden Micheal Kors horloge. De ketting was €29,95.

Bij Calandschoen (grote maten schoenen winkel) kocht ik deze platte taupe ballerina’s voor mijn werk. Ik was eigenlijk opzoek naar zwarte, maar die kon ik helaas niet vinden. Deze passen ook wel bij redelijk wat van mijn outfits ^^

En ‘Just 4 fun‘ kocht ik deze schattige sleehakken. Zwart met witte ruitjes & stipjes, ik vind ze helemaal leuk! Ook bij Calandschoen trouwens.

Voor in mijn DIY dreamcatcher kocht ik op een klein marktkraampje deze steen. Ik wil voor elke leuke vakantie, tripje of herinnering een mooi steentje/schelpje o.i.d. in mijn dreamcatcher hangen, zodat het uiteindelijk een verzameling aan leuke herinneringen wordt.

Tot slot kreeg ik nog echt gouden oorknopjes van mijn moeder. Ik draag graag opvallende kettingen en wil dan ‘rustige’ oorbellen in, dus ik was nog opzoek naar gouden balletjes. Niet té groot, maar zeker niet té klein… Ik wilde eigenlijk zo’n kaartje met van die goudkleurige dingen kopen bij H&M, maar toen kreeg ik ‘the real deal‘ van mijn moeke. Lief hé?!

Zo en nu ga ik weer op een ‘alleen kopen wat je nodig hebt’-buy (een no-buy werkt meestal niet voor mij haha)
Wat vind jij mijn leukste aankoop? Heb jij onlangs nog leuke zomerdingen geshopt?

37 gedachten over “Shoplog || Zomerkleding, schoenen en sieraadjes

  1. Leuke aankopen heb je gedaan! Didi heeft zeker hele mooie kleding, ook voor vrouwen met een maatje meer. De top met borduursel op de rug is prachtig 😉 de rest trouwens ook hoor maar die vind ik het mooiste haha. En die steen, mooi, weet je ook nog wat voor een steen het is toevallig?

    Like

  2. Je hebt echt een leuke stijl! Dat eerste tuniekje van Didi vind ik echt zo leuk 🙂 En die koraalkleurige ook, maar ik heb dan ook een zwak voor koraalkleurtjes…

    Like

  3. Zeker leuke aankopen 🙂 En wat een leuk idee om steentjes en schelpjes tussen je dromenvanger te doen! Kun je daar misschien een x een foto van maken? 🙂

    Like

Geef een reactie

