Make-up & Looks

Sleek Acid Palette || 3x ooglook (neon, paars en blauw)

Voor mijn verjaardag kreeg ik, van mijn lieve vriendinnetje Wendy, het Sleek Acid palette. Natuurlijk viel mijn oog als eerste op de 4 opvallende neon kleuren, maar er zitten ook nog andere mooie kleuren in dit palet.

Ik heb 3 héél verschillende ooglooks gemaakt, waaronder natuurlijk een neon-look. Verder een blauwe combinatie en een paarse combi ^^ Kijk verder voor meer foto’s.

Dit is hem dan, het Acid palette. Ik kan me voorstellen dat je denkt ‘Wow, wat een felle kleuren’, maar als je je vingers over de 4 neon kleuren legt, valt dat reuze mee! Er zitten ook mooie blauwe kleuren in, grijs & zwart voor een smokey look, mosgroen, wit en 2 paarse tinten.

Zelf vind ik de neon kleuren juist super gaaf! Denk eens aan een strak roze lijntje boven je wimpers of een klein beetje geel in je binnenste ooghoek, i like ^^

Deze paarse look maakte ik met 3 kleuren uit het paletje. Lila, donkerpaars/roze en wit, de eyeliner is van Inglot.

Wit in mijn binnenste ooghoek, lila over het bewegende ooglid en de donkerpaarse kleur (linksboven in het palet) in de crease en onder mijn onderste wimperrand.

Deze blauwe look maakte ik met de kleuren aan de rechterkant van het palette en de matte witte kleur. Ik gebruikte de 2 blauwe kleuren (die trouwens geweldig mooi zijn!), de glanzende grijze en wit.

Wit in mijn binnenste ooghoek en onder mijn wenkbrauw, grijs in mijn crease, lichtblauw over bewegende ooglid en donkerblauw in buitenste V en onder onderste wimpers.

En natuuuuurlijk kon de neon look niet uitblijven met zo’n vet palette! Hier heb ik een opvallende neon look gemaakt met de 4 middelste kleuren. Fel groen, geel, oranje en roze.

Geel aan de binnenkant, oranje in het midden en roze aan de buitenkant en in mijn crease. Onder mijn wimpers heb ik een streepje neon groen aangebracht.

Bij elke look heb ik als basis een PaintPot van MAC gebruikt, deze keer was dat Painterly. Hierdoor komen de kleuren wat sterker over, zeker bij de neon kleurtjes is dit erg belangrijk.

Mijn vriendin kocht het Acid palette in Schotland, maar hij is natuurlijk ook gewoon bij Enchantra te bestellen. Het palette kost daar €7,95 en het palette is in voorraad.

Welke look spreekt jou het meeste aan?

62 gedachten over “Sleek Acid Palette || 3x ooglook (neon, paars en blauw)

Geef een reactie

