Make-up & Looks

Lips || Mijn nieuwe favo lipstick/gloss combi

Soms ben ik aan het ‘spelen’ met mijn make-upjes en kom ik tot een fijne ontdekking. Ik herontdek een fijne eyeliner, besluit dat ik vaker glitters op mijn ogen moet dragen en kom een mooie lipstick/gloss combinatie tegen…

Beide producten heb ik nog niet zo lang en toen ik de gloss over de lipstick smeerde was ik blij verrast ^^ Deze 2 schatjes zitten nu dagelijks in mijn tas, ik vind het gewoon een mooi duo!

Links: Bourjois lipstick – Sweet Kiss 80 ‘Fuchsia Cosmopolite’

Rechts: Estee Lauder – Pure Color 32 ‘Passion Berry Sparkle’

Bourjois lipstick – Sweet Kiss 80 ‘Fuchsia Cosmopolite’

Een fijne cream lipstick. Ik vind het een combinatie van rood/roze, een beetje framboos-achtig.

€12,50 bij o.a. DA & Douglas

Estee Lauder – Pure Color 32 ‘Passion Berry Sparkle’

Een vrij transparante lipgloss met super veel minuscule glittertjes erin. Als je goed kijkt zie je roze, rood, blauw, goud en witte shimmertjes, prachtig in het zonlicht!

€17,60 bij Parfumwinkel. Hier hebben ze o.a. make-upjes van Estee Lauder met een leuke korting. Estee Lauder vind je verder natuurlijk gewoon bij Douglas en Ici Paris.

Swatches

Alleen de Estee lipgloss

Alleen de Bourjois lipstick

De combinatie ^^

Draag jij wel eens verschillende lipproducten over elkaar voor een ander effect?
Wat is jouw favoriete combinatie?

43 gedachten over “Lips || Mijn nieuwe favo lipstick/gloss combi

  1. Oh mooie combi inderdaad!
    Ik probeer heel vaak een gloss over een lipstick, pakt alleen soms niet even goed uit :p
    Maar ik heb ook een paar favo combi’s die ik steeds vaker ‘draag’

    Like

  2. Die lipgloss heb ik ook, mooi kleurtje. En leuke combinatie zo met die lipstick. Ik draag meestal alleen lipstick. Een enkele keer doe ik een lipgloss over een lipstick zoals met Koninginnedag toen ik Budding Beauty lipgelee van MAC over Peach lipstick van de Action droeg. Dat gaf wel een mooie, warme, perzikkleurige look.

    Like

Geef een reactie

