Overige onderwerpen·Personal stuff

Persoonlijk || M’n 24ste verjaardag (en cadeautjes!)

Woensdag 9 mei was ik jarig, dus ik ben nu officieel 24 jaar. Ik heb het dit jaar niet héél uitgebreid gevierd, maar ook kleinschalig kan het heel erg gezellig zijn ^_^

Koffie drinken bij opa & oma met zelf gemaakte aardbeienkwarktaart, één (óf toch twee!) verjaardags horloges uitzoeken, gezellig eten bij ’n Japans grill restaurant en een meiden sleepover met een paar lieve vriendinnetjes…

Kijk verder voor meer b-day foto’s!

De avond voor mijn verjaardag hebben mijn moeder en ik samen een aardbeienkwarktaart gemaakt.

Haha de bodem was bijna net zo dik als de kwarklaag 😉 Maar oh zo lekker!

Bij het ontbijt had mijn moeder dit schattige plantje voor mij klaarstaan, past natuurlijk geweldig in mijn kamer al dat roze!

En bij oma stonden nog meer plantjes te wachten! (een bos bloemen gaat vaak zo snel dood, ik ben dol op plantjes in mijn kamer)

Daarna ben ik samen met mijn moeke en oma op pad gegaan voor mijn verjaardagscadeau! Ik heb al mijn verjaardagscentjes bij elkaar gelegd om het Rosé gouden horloge van Michael Kors te kopen… Die wil ik nu al een héle poos!

Al het geld bij elkaar (opa, oma, mama, papa, cadeaubon van collega’s e.d.) had ik genoeg om ‘my precious‘ te kopen! Wat is hij zwaar, wat is hij mooi… Ik ben er helemaal blij mee!

MAAR TOEN…

Maar toen… kwam oma met een piep klein doosje, een doosje met restjes kapot goud! Een oude kapotte trouwring van opa, een kapot hangertje, een gebroken kettinkje e.d.

De vorige keer mocht mijn moeder iets moois kopen van het ‘oude goud’ van oma, maar deze keer mocht ik het uitgeven! Het inwisselen van goud is op dit moment best gunstig, per gram kreeg ik €20,- korting op mijn aankopen bij Mosterd (een juwelier) en jah, toen had ik òpeens ook het zilveren Guess horloge gekocht!

Ik schreef in mijn verjaardagspost al dat ik een beetje aan het twijfelen was tussen de rosé gouden van Michael Kors en het zilveren Guess horloge met een wijzerplaatje van parelmoer. Door het oude goud van oma hoefde ik niet te twijfelen en kocht ik ze ALLEBEI! ^_^

Bofkont!

Vrijdag was het tijd voor de meiden sleepover! Ik voelde me even weer 12 jaar 😉 Meidenfilms, Ben&Jerry, pizza maken, giegelen, maskertjes, nagels lakken, heel veel beppen en natuurlijk lekker laat slapen!

Er waren 6 vriendinnetjes op bezoek en het was erg gezellig. Er is een ge-wel-di-ge foto gemaakt van ons allemaal mèt masker op ons toet, maar wegens het feit dat we er allen erg oncharmant opstaan, staat de foto er niet tussen 😉 hahaha!

Vlak voor de meiden kwamen zijn er warme brownies gebakken, een mooi ontvangst hè?! Hmm ze waren zo lekker klef!

Naast het lakken van nagels, het opsmeren van maskertjes en lekker snoepen had ik ook mijn ‘snuffel doos’ op tafel gezet. Hier doe ik altijd alle spulletjes in die ik zelf niet gebruik, die ik dubbel heb of die erg op dingen lijken die ik zelf al in mijn stash heb.

Ik vind het altijd erg leuk om mijn vriendinnetjes en familie e.d. weer blij te maken met al die ‘zo goed als nieuwe’ of nieuwe spulletjes. Ik ben in ieder geval weer een hoop nagellakjes, make-upjes, verzorgingsspulletjes en sieraden kwijt 🙂

Zelf pizza bakken, hmmmm!

Nagels lakken, nailarten en natuurlijk veel thee drinken!

Verder ben ik heel erg verwend door mijn vriendinnetjes! Whoooop allemaal leuke cadeautjes!

Haha links zie je mijn ‘inflatable date’ Deze had Wendy voor mij meegenomen, ze dacht alleen wel dat hij minstens 1.80m groot zou zijn hahaha! Viel flink tegen toen deze meneer uit de verpakking kwam 😉 We hebben er wel erg lol van gehad.

Van Madelon kreeg ik een héél lief boekje, een ‘dingen die je laten lachen en blij maken’ boekje ^^

In het boekje staan allemaal tekeningetjes van dingen die we hebben meegemaakt, hebben gedaan of waar we om moesten lachen. Zoals hierboven een entree kaartje van de Elf Fantasy Fair en een tekeningetje van mij als elfje!

Echt zo’n super lief cadeau!

Vrolijke sieraadjes van Suzanne, Wendy, Madelon en Marjolein
Én een groot dinerbord van Blond Amsterdam, die stond nog op mijn lijstje 🙂

Wendy nam nog het Sleek Acid palette voor me mee uit Stockholm ^^ Verrassing!

Priscilla nam deze schattige bakspulletjes voor me mee…

Een heel pakket met knutselspullen van Isolde, ik ben de laatste tijd weer heel lekker aan het DIYén. Foam, glittersteentjes, blokken met gaaf papier, Hello Kitty stickers en een schattig hartjestasje.

Het zwarte tasje kreeg ik van Marjolein, daar zitten lensfilters in voor mijn spiegelreflexcamera. Hier ben ik ook súper blij mee!

Dit schatje kreeg ik ook nog van Madelon, wat een lief beertje! (hij staat nu elke dag vrolijk naar mij te kijken op mijn bureau)

Ondanks de lastige/verdrietige dingen van de laatste tijd heb ik een hele gezellige verjaardag gehad. Lieve mensjes om me heen, lekker gegeten, veel gezelligheid en ik ben heel erg verwend met lieve cadeautjes ^_^

Dank jullie wel *koeeesjies!*

62 gedachten over “Persoonlijk || M’n 24ste verjaardag (en cadeautjes!)

Geef een reactie

