Overige onderwerpen

Advertorial || Wenz.nl

Het zonnetje gaat al steeds meer schijnen, de zomerkleding hangt al in de kast… Het is lente! Nu het weer steeds lekkerder wordt krijg ik weer zwem/zon/zee kriebels en daar hoort natuurlijk badkleding bij. Kijk mee naar wat mooie badmode van Wenz.nl en vertel me hoe jouw ideale badkleding eruit ziet.

Zelf ben ik fan van ‘het badpak’ omdat ik gewoon niet het figuur heb voor een bikini. Het model rechtsonder vind ik zelf super leuk, het lijkt wel een jurkje! Ook vind ik het makkelijke strandjurkje erg leuk, je trekt hem zo over je badkleding aan. Zo kun je gemakkelijk even de boulevard over hobbelen, zonder je helemaal aan te hoeven kleden.

Klik hier voor meer leuke badmode.

Naast hèt  ideale badpak of dé perfecte bikini hoort er natuurlijk ook een trendy jasje in de kast te hangen! Ik ben op het moment dol op blazertjes en korte stoere jasjes, zoals het jackje links onderin ^^

Verder kun je natuurlijk nooit fout zitten met een mooie Trench coat, ik vind de roesjes erg schattig…

Hoe ziet jouw perfecte badkleding eruit?

0 gedachten over “Advertorial || Wenz.nl

Geef een reactie

