Home & Lifestyle·Overige onderwerpen·Personal stuff

Persoonlijk || #06 Gewoon wat foto’s

Ik heb de laatste dagen weer aardig wat fotootjes gemaakt. Van nieuwe dingen in mijn kamer, DIY projectjes, Koninginnedag en een dagje Blijdorp. Omdat jullie de persoonlijke artikeltjes altijd erg leuk vinden, deel ik vandaag wat foto’s met jullie ^_^

Kamer & DIY

Verliefd was ik op deze plantenpot/vaas van Action, voor €2,98 was hij van mij …

Op rommelmarkten, vrijmarkten en in kringloopwinkels ben ik altijd opzoek naar ‘mutsenkopjes’. Ik vind vooral van die kleine kopjes met roze bloemetjes en gouden randjes geweldig!

Niet alleen om thee mee te drinken of een geweldige high-tea mee te organiseren voor je vriendinnen…. Maar ik wil ze gaan gebruiken om kaarsjes in te maken (dus lontje erin en gesmolten kaars erin gieten). #tutorial

Nog steeds heb ik Paaseitjes staan! Ze gaan lang mee 😉

Madelon hard aan het werk voor de Beautypolish Comics … Hier is ze de Koninginnedag strip aan het maken.

Ik heb de laatste tijd veel zin om lekker te knutselen en heb zelf een Dreamcatcher gemaakt. Ik zag deze tutorial voorbij komen en ben gelijk aan de slag gegaan.

Bij Pipoos kocht ik een grote ijzeren ring, mijn moeder vroeg ik een kleedje te haken (ik kan niet haken haha) en met veertjes, bloemetjes en lintjes heb ik hem verder versierd.

De steentjes erin hebben allemaal een betekenis 🙂 Ik wil voortaan bij leuke plekken/gebeurtenissen een steentje erin hangen. Bijvoorbeeld van mijn vakantie naar Barcalona a.s. zomer 🙂

Bloempjes

Blij met mijn nieuwe spiegel boven mijn bureau… ❤ (hij was €24,95 bij Xenos)

Haha theezakjes na een middagje… Fuck Gravity! 😛

Koninginnedag

Wachten op de pendelbus bij de metro (het station wordt verbouwd, dus moet elke keer een pendelbus nemen naar het eerstvolgende station…) Omdat de bus eraan kwam snel even een foto maken, smile!

We hebben niet héél veel bijzonders gedaan. Ik heb eerst flink uitgeslapen met Madelon, want die logeerde bij mij. Nadat we onze nagels gelakt hadden, vlaggetjes op ons wangen hadden getekend en onze lipjes oranje hadden gestift zijn we eerste even naar de vrijmarkt gegaan.

Daarna lekker wat gegeten bij de Wok to Go en door naar Rotown in Rotterdam voor een gratis concertje. Daar hadden we afgesproken met Marjolein en haar broer. ^_^

Allemaal Q-day proof nageltjes…

Don’t ask … 😉

Nog even met z’n 3e op de foto! De Beautypolish redactie haha 😉 Miss Beautypolish, mevrouw de gastblogger en Miss Comics!

Dagje Blijdorp

Omdat het meivakantie is voor mij op het moment (de Peuterspeelzaal waar ik werk is dicht) had ik een paar daagjes met Madelon afgesproken. Dinsdag hebben we een bezoekje gebracht aan Diergaarde Blijdorp.

Ik denk dat ik er zo’n 3 jaar niet geweest ben (ook al woon ik in Rotterdam) en er is zeker veel veranderd! Het weer was prima en het was een heel gezellig dagje 🙂

De vlindertuin was ver-schrik-ke-lijk warm, tropisch gewoon… maar ik vind het wel altijd prachtig! Ik miste wel heel erg mijn fijne spiegelreflex camera, ik had namelijk gewoon mijn digitale compactcamera bij me (ik was bang dat het zou gaan regenen).

Zo mooi… zolang ze niet tegen me aanzwemmen ofzo 😛

Awww baby zwijn-ding-beestjes!

0 gedachten over “Persoonlijk || #06 Gewoon wat foto’s

  1. Wat een leuke foto’s! Volgens mij heb jij echt een geweldige kamer, met al die mooie dingen die je steeds koopt en zelf maakt! Die dromenvanger die je hebt gemaakt is heel mooi geworden!

    Like

  2. OMG die unicorn foto is echt ge-ni-aal 😀 Doet me denken aan he stukje uit de film Despicable Me waarbij die Minions ook een eenhoorn knuffel proberen na te maken met een ijshoorntje en een wc borstel. Heerlijk 😀

    Like

  3. wat een gezellig, gek artikel. volgens mij hebben jullie je outfit voor de fantasyfair al gevonden……. ijshoorntje op je hoofd en klaar!

    Like

Geef een reactie

