Fashion & Outfits·Personal stuff

Fotoverslagje || Elf Fantasy Fair 2012

Gisteren was het zover, Madelon en ik gingen voor de eerste keer naar de Elf Fantasy Fair. Het was vrij spontaan (3 weekjes van te voren), dus we hebben niet heel lang over onze outfits gedaan ^^. Gewapend met elfenoren, een bloemenkrans en vleugels gingen we op weg naar Kasteel de Haar vlakbij Utrecht. Ondanks het druilige weer hebben we Γ¨cht een hele leuke dag gehad!

Er waren veel vragen naar mijn outfit, dus hierbij nog een aantal foto’s. Het zijn vooral foto’s van mijn vriendin Madelon en ikzelf πŸ˜‰ Maar enjoy!

Het was heel lastig om van te voren te bepalen wat voor weer het zou worden… ze hadden regen opgegeven, met af en toe en zonnetje. Het zou een graadje of 12 worden met een windje. Ja wat doe je dan aan?! Een jas was niet echt een optie, want dan zag je helemaal niets meer van onze ‘outfit’.

Het is min of meer droog gebleven, op 2 grote buien na (lang leven de opvouwbare paraplu!)

Entree stempels…

Mijn outfit…

  • Bloemenjurk
  • PaarseΒ petticoat
  • Zwart vest
  • Roze vleugels
  • Bloemenkrans (zelfgemaakt)
  • Elfen oren
  • Elfen stafje
  • Nepwimpers van Catrice
  • Fairydust oorbellen van Claires

 

Outfit Madelon:

  • Kanten jurkje
  • Elfen omslagdoek
  • Bloemenkrans (zelfgemaakt)
  • Elfen oren

Er waren heel veel leuke en gezellige eetkraampjes, heel leuk om te zien.

Ook waren er overal kraampjes te vinden met sieraden, wierook, larp spullen en andere fantasy dingen.

Wij waren vergeleken bij veel mensen niet eens heel erg uitgedost… Er liepen mensen met hele grote en uitgebreide kostuums, echt prachtig!

Madelon wilde heel graag op de foto met Jack Sparrow! Er liepen ZOVEEL verschillende figuren rond… van Pokemon poppetjes tot Elfjes, van Jack Sparrow tot Sneeuwwitje en van Lord of the rings monsters tot Fiona van Schrek!

Het is een eenhoorn hondje … aaaw!

Helaas is deze foto niet scherp, maar ik vond deze 2 oude mannetjes zo tof… Ze liepen heel de dag achter elkaar aan, de schmink en de kostuums vond ik heel gaaf gedaan!

Ik liep een hele poos achter deze mevrouw, ze had een hele lange sleep van vuilniszakjes… zo tof gemaakt!

Ik heb verder niet heel veel foto’s gemaakt van andere mensen, ik was vooral om me heen aan het kijken en aan het genieten. Ik vond het echt heel erg leuk, de sfeer is zo gezellig ^^

Het is gewoon zo leuk dat alles kan. Er lopen mooie Elfjes, maar ook enge figuren, Anime ‘poppetjes’ en Fantasy film karakters zoals Jack Sparrow of Gandalf uit Lord of the Rings.

Ik weet nu al dat we volgend jaar weer gaan (dan hopen we wel op beter weer), dus kunnen we want meer tijd aan onze kleding e.d. besteden. We gaan nu alvast verzinnen hoe we volgend jaar gaan πŸ˜‰

Mocht je meer foto’s van mensen in kostuum willen zien, dan moet je zeker even op deze link van Nu.nl kijken. Daar staan 550 hele duidelijke foto’s op, heel tof!

 

0 gedachten over “Fotoverslagje || Elf Fantasy Fair 2012

  1. Wat ziet dat er leuk uit! Ik ben in Arizona naar een Renfest geweest, da’s ook zoiets maar dan in een soort pretpark achtig iets wat speciaal ervoor is gebouwd en het hele jaar er staat tot het renfest weer ’s gehouden word, heel bizar. Het is een beetje efteling achtig, maar dan met podia en kraampjes enzo. Heel bijzonder om mee te maken.
    Misschien moet ik inderdaad hier in Nederland ook maar ’s een keertje gaan want dit zit er net zo leuk uit!

    Like

  2. Ik ben drie keer naar de EFF geweest; 2x in Haarzuilen en 1x in Arcen. Superleuk dat een hele hoop mensen verkleed gaan. Allemaal leuke muziek en hapjes en lezingen en dingen te koop. Misschien dat ik volgend jaar weer ga.
    Leuke foto’s en leuke outfit! (L)

    Like

  3. Wat zijn jullie toch leuke elfjes geworden, de bloemenkransjes zijn echt perfect! En de elfenoortjes zijn heel leuk gedaan! Lijkt me echt zo leuk om daar rond telopen, kijkend naar al die kostuums! Leuk verslag zeg! πŸ˜€

    Like

  4. Ziet er echt heel leuk uit zeg!

    Wat kan je er trouwens allemaal heel de dag doen, vroeg ik me af?

    Ik dacht trouwens… hmm Madelon komt me bekend voor maar ik weet het denk ik!!
    Heeft ze toevallig bij de LUSH gewerkt? Zo ja, dan heb ik pas een sollicitatie gesprek met dr gehad! Ik dacht vorige keer al dat ik dr ergens van kende! πŸ˜‰

    Like

    1. Dankje! Oh hahahaha ik zie nu op facebook dat je helemaal geen oud mannetje bent πŸ˜‰ Wij gingen er vanuit dat er 2 oude mannetjes achter de schmink zaten, super goed gedaan! Echt toffe kostuums! πŸ™‚

      Like

Geef een reactie

