Fashion & Outfits·Overige onderwerpen

Sunshine! || Mijn nieuwe Ray-Ban zonnebril

Ik heb hem nu al een week in huis, maar het zonnetje komt maar niet tevoorschijn! Op het hoekje van mijn bureau ligt mijn gloednieuwe Ray-Ban zonnebril op een straaltje zon te wachten… Hopelijk wordt het snel weer ècht lente en kan ik gaan genieten van het zonnetje met mijn nieuwe bril ^^

Ik twijfelde een beetje tussen verschillende Ray-Ban modellen, maar dit model vond ik toch het mooiste. Het is eigenlijk een heren model, maar dat staat er gelukkig niet in grote letters op 😉 Ik heb voor dit model gekozen omdat de glazen niet héél erg groot zijn, niet zo groot als de standaard pilotenbril. Dit vond ik geen gezicht bij mijn bolle wangen 😉 Als ik dan lach komen mijn wangen tegen de glazen aan!

Het is een Ray Ban RB3362 Cockpit 151 in ‘Brown Shaded’ en hij komt bij SmartBuyGlasses vandaan.

 

Ik heb bij verschillende opticiens gekeken en de prijzen verschillen best veel van elkaar, ook online lopen de prijzen voor dezelfde zonnebril erg uiteen. (tussen de €108 – €170)

Bij SmartBuyGlasses kost deze bril €108,95. Dat is inclusief verzendkosten, lenskitje (schoonmaaksetje), brillendoos e.d.

De bril werd netjes verstuurd in een kartonnen doosje, met daarin weer een doosje met daarin de bril ín de brillenkoker 😉 Het duurde wel 3 volle weken (!!) voordat de bril eindelijk binnen was, langer dan normaal… Normaal gesproken staat er 5-11 dagen voor de levering.

Als je graag snel je bril wil is het makkelijker om een opticien binnen te stappen, maar dan betaal je wel een paar tientjes meer voor dezelfde bril… Dat is natuurlijk wel zonde! Met die €30,- á €40,- die je dan teveel betaalt kun je weer hele andere dingen doen! ^^

Ik hoop dat het zonnetje snel gaat schijnen, ik ben dit herfstweer eigenlijk wel een beetje zat! Ik wil mijn nieuwe bril op ^^

 “Deze Ray-Ban is beschikbaar gesteld door SmartBuyGlasses

 

0 gedachten over “Sunshine! || Mijn nieuwe Ray-Ban zonnebril

  1. Super mooi je zonnebril! Een rayban staat mij helaas niet. Vind ze bij anderen altijd erg leuk. Ik heb niet echt een zonnebrillenhoofd. De enige die me staat is mijn bvlgari, daar ben ik ook erg blij mee

    Like

  2. Leuk joh! Ik heb ook een Ray-Ban, een vintage die nog van mijn opa is geweest. Alleen draag ik hem nooit omdat ik het model mij niet zo vind staan en de glazen zijn best zwaar.

    Like

  3. Ik heb voor die zelfde bril 99 euro betaald juist bij de opticien, maar dit scheelt niet heel veel natuurlijk ^^ !

    Hij is wel erg gaaf, en op Schiphol (mijn werk Stewardess) worden ze ook verkocht maar dan inderdaad ook en tikkeltje duurder!

    Like

  4. Leuke bril, alleen ik vind het veel te duur voor een bril. Okay, er staat een merkje op, maar dat is dan ook het enige verschil (voor mij) Ik heb een aantal pilotenbrillen van Etos, Ebay en weet ik veel van waar en die beschermen m’n oogjes perfect! 🙂

    Like

    1. Dankje 🙂 Zelf merk ik wel daadwerkelijk verschil… De bril kijkt veel prettiger omdat de glazen ontspiegeld zijn, verder zit er ook een kraswerend laagje op en voel je dat hij steviger is dan bijvoorbeeld een pilotenbril van de H&M. Maaaaaar het blijven inderdaad een hoop centjes!

      Like

  5. Hi! There are certainly a lot of details like that to take into consideration. That is a great point to bring up. I offer the thoughts above as general inspiration but clearly there are questions like the one you bring up where the most important thing will be working in honest good faith. I don?t know if best practices have emerged around things like that, but I am sure that your job is clearly identified as a fair game. Both boys and girls feel the impact of just a moment’s pleasure, for the rest of their lives.

    Like

  6. Great! It’s so arduous search out good high quality info on the web at the moment from educated sources, it’s all wannabe’s and reused content material with only some exceptions. I hope you keep up the great work and I might be again to learn extra of your posts sooner or later!

    Like

Geef een reactie

