Fashion & Outfits·Make-up & Looks·Shopaholic Shoplogs

Shoplog || April shopping!

Op een of andere manier werkt een ‘No-Buy’ voor mij toch een beetje averechts, ik ga er juist van shoppen! Ik had bij mezelf bedacht dat ik nu wel even genoeg make-up, kleding en sieraden had…. EN TOEN kwam de 1+1 gratis op make-up actie van Kruidvat 😉

Verder ben ik nog héle leuke koopjes tegengekomen, zoals Lolita Lempica parfum van €43,- voor €10,-. Ja en dat kan ik toch ècht niet laten liggen!

Vanaf nu (ja echt) gaat de Low-Buy weer van gang! Ik wil namelijk sparen voor 2 toffe vakanties (Barcalona en Portugal) en dat kost natuurlijk een hoop centjes… Dus voorlopig (als het goed is) geen shoplogjes meer! hihi!

#07 Ceeky Magneta | #06 Aphrodite Scarlet

Ik kocht 2 van de nieuwe L’Oreal Lipsticks. Deze kocht ik bij Kruidvat met de 1+1 gratis actie, nu betaalde ik dus €14,99 voor 2 lipsticks (wat ze normaal per stuk kosten)

Op de toonbank van onze plaatselijke Kruidvat stonden de laatste exemplaren van heerlijke geurtjes voor een prikkie! Zo kocht ik 30ml Hypnôse van Lancom (eau de parfum) voor slechts €17,- en 30ml Lolita Lempicka (eau de parfum) voor slechts €10,- !!!

De normale prijzen liggen tussen de €40 en €50 per flacon ^^

Bij de DA drogist was Bourjois in de aanbieding, ook 1+1 gratis. Ik kocht 2 back-ups van mijn favoriete concealer in #52 Medium Radiance €10,49. 

Verder zag ik een prachtige baked oogschaduw van het DA eigen merk, ik kon hem niet weerstaan voor €3,99

Deze mooie vlinder haarklem kocht ik bij Kuchi Muchi en was €4,99

Bij Bol.com bestelde ik 2 leuke boeken, boeken waar je in moet schrijven e.d. ^^

Ik kocht het grote Q&A boek, met 365 vragen voor 5 jaar lang. Elke dag vul je een vraag in, een soort dagboek maar dan anders. €15,99 én ik heb het ‘Wreck this Journal’ gekocht voor €8,79, een soort dagboek waarin je allemaal vreemde opdrachten moet doen… Tekenen, koffie laten lekken, achter je aansleuren met een touwtje e.d. 😉

Deze pastelkleurige kralen ketting komt bij de Primark vandaan en kostte €4,95

Bij de ZaZa kocht ik 2 fijne zachte sjaals, ze waren nu €3,- per stuk (ipv 15). Aangezien het nog super fris is in de ochtend komen ze goed van pas!

Bij Miss Outlet (een outlet winkel in Hoogvliet) kwam ik dit Jade kleurige blazertje tegen, voor €35,- nam ik hem mee. Ik vond het nog niet héél goedkoop, maar het kleurtje vond ik zo leuk voor de lente.

Ik wilde al een poosje een transparant zwart blousje, ik kocht hem uiteindelijk voor €19,- bij M&S mode.

De laatste weken draag ik weer heel graag wat grotere oorbellen en heb mijn sieraden stash deze maand aangevuld met maar liefst 7 paar oorbellen!

Ik kocht ze bij Claires, Primark, M&S en Lucardi ^^

  • Flesjes met ‘wish dust’ voor de Elf Fantasy fair kocht ik bij Claires €3,-
  • Rose goudkleurige druppels kocht ik bij Lucardi €14,99
  • Goudkleurige lange oorbellen kocht ik bij Claires (3 halen = 2 betalen)
  • Lange zilveren druppels kocht ik bij Claires (3 halen = 2 betalen)
  • Grote zilverkleurige bladeren kocht ik bij M&S €4,99
  • De ‘henna’ handjes kocht ik bij Claires (3 halen = 2 betalen)
  • Grote goudkleurige oorbellen met soort wit kant kocht ik bij Primark €3,-

Close up van de rose gouden druppels… Nu nog een Rose gouden horloge (Bijna jarig!)

En tot slot nog mijn roze vleugels voor de Elf Fantasy Fair voor a.s. zaterdag, ik kocht ze op Ebay (hierzo) voor €15,- inclusief verzendkosten. ^^ Deze passen vast prima bij mijn eigen gemaakte bloemenkrans

0 gedachten over “Shoplog || April shopping!

  1. Heerlijke aankoopjes! Vooral je vleugeltjes zijn heel erg lievelijk (L) Ik ben heel benieuwd hoe je er uit ziet op de EFF! Die lipsticks van Loréal zijn ook prachtig, heb er zelf ook onlangs een gekocht met de 1 + 1 actie.

    Like

  2. Wat een leuke parfum deals heb je gevonden, die Hypnose zou ik ook niet hebben kunnen laten staan! Je komt altijd de beste koopjes tegen op je no-buy, haha. Nou ja, low buy is toch ook een verbetering… (A)

    Like

  3. Leuke spulletjes heb je gekocht! Ik wil zelf die twee boeken ook nog een keer aanschaffen 😀

    Kijk maar uit dat je je niet kwa budget vergist als je naar Portugal gaat. Mijn schoonvader woont in Portugal en die vertelde dat de btw daar enorm is verhoogd (van 6% naar 12% en van 19% naar 21%) dus alles is wel veel duurder dan eerst.

    Like

  4. Leuke spulletjes! Die lipsticks zijn echt mooi (: Haha ik volg je pas sinds vandaag, ben er achter gekomen dat ik heeeel erg dicht in de buurt van jou woon. Misschien zie ik je ooit nog eens lopen op de Binneban.

    Like

Geef een reactie

