Make-up & Looks

EOTD || met CanCan van Illamasqua

Al een klein tijdje heb ik een mooie lila oogschaduw liggen van Illamasqua, uit de Human Fundamentalism collectie. Ik wil hem al een tijdje gebruiken, maar het is er elke keer niet van gekomen! Ondanks dat ik al 5 dagen rondloop in mijn pyjama met hoofdpijn en een snotterneus, heb ik tòch eindelijk een ooglook gemaakt met CanCan!

De Human Fundamentalism collectie is een nieuwe Limited Edition van Illamasqua en bevat weer prachtige en opvallende producten. De collectie bevat 6 matte oogschaduws, 2 paletjes, 2 mooie nagellakjes (waarvan er nog swatches online komen), 2 gave lipsticks en een handige sealing gel.

Uit deze collectie heb ik 2 doosjes met matte oogschaduw, CanCan (lila) en Vernau (bruin). Ook heb ik het kleine flesje sealing gel en één van de twee gave nagellakken (Stance).

Droge swatches Vernau en CanCan & een swatch van CanCan met een drupje Sealing gel.

Zoals bij elke nieuwe collectie heeft Illamasqua weer prachtige persfoto’s, deze heb ik gefotografeerd uit het boekje dat bij de collectie hoort. Mocht je een keer inspiratie nodig hebben óf gewoon prachtige plaatjes willen bekijken… dan raad ik je zeker aan om eens door de foto’s van Illamasqua te gaan neuzen!

De producten die ik gebruikt heb voor mijn lila ooglook:

  • MAC paintpot Painterly als oogschaduwbasis
  • CanCan matte oogschaduw van Illamasqua
  • Inglot paars/gouden pigment #22 *artikel*
  • Sealing gel van Illamasqua
  • Witte hightlighter van Bourjois *artikel*
  • Havoc Precision Ink van Illamasqua als eyeliner

Wat heb ik waar gebruikt?

  • Paintpot als oogschaduwbasis
  • CanCan over heel mijn ooglid, geblendt tot net iets boven de crease
  • Bourjois highlighter onder wenkbrauw en bij traanbuis
  • Inglot pigment #22 gemixt met Sealing gel en aangebracht over bewegend ooglid
  • CanCan onder onderste wimpers
  • Havoc eyeliner langs bovenste wimperrand

 

Helaas is Illamasqua niet in Nederland te koop, maar je kunt het wel bestellen op de website van Illamasqua. De oogschaduw kost £ 15,50 en de Sealing gel kost £ 10,50. Ik vind het altijd zo jammer dat je dan niet kunt swatchen 😉 Ik hoop dat het snel naar Nederland komt, in de Sephora bijvoorbeeld!

0 gedachten over “EOTD || met CanCan van Illamasqua

  1. Wauw zeg, wat zien die producten van Illamasqua er toch altijd schitterend uit in die mooie doosjes. Hoewel het niet direct kleurtjes zijn die ik snel zou pakken, heb je er echt een hele mooie look mee gemaakt!

    Like

  2. Ik kijk al ’n tijdje, anoniem mee, maar wat kun je dat toch goed meid. Echt super, ’t ziet er iedere keer weer zo mooi uit en ik kijk iedere dag of er weer iets nieuws geplaatst is, ga zo door!!!! ^^

    Like

Geef een reactie

