Nailpolish & Nailart·Shopaholic Shoplogs

NOTD || Duo Couture YSL – Duo N°8

Soms kom je wel eens onverwachts iets heel leuks tegen! Zo stuitte ik zaterdag op een flinke 50% sales bak bij de DA Drogist… Lancóme, Clinique en YSL ^^ Ik heb mezelf héél erg in moeten houden en heb ‘alleen’ dit schattige nagellak duo van Yves Saint Laurent gekocht.

Ik vond hem zo schattig voor de lente/zomer en de grote 50% korting sticker deed ’t hem! De normale prijs van dit vrolijke duo was €31,- dus voor €15,50 was het setje van mij.

Het setje heet ‘Edition 8‘ en bevat 2 flesjes van 6 ml. Door de korting waren ze nu dus €7,75 per stuk ^^

Oef er lagen ook echt nog prachtige Lancóme palettes met 50% korting, een killer blush met vlindertjes en ontelbare mooie lipsticks… máár ik heb me in kunnen houden! #trots

Aan de binnenkant van het doosje stond deze nailart suggestie en ik vond het wel leuk om deze uit te proberen! Ik vind de combinatie ‘roze nagels met oranje randje’ erg leuk. Ik zou ze in het dagelijks leven niet om en om dragen, maar ik werd gewoon vrolijk van ’t resultaat.

Ik ben helemaal happy met mijn 2 vrolijke voorjaars lakjes ^^

Ze dekken trouwens prima, 2 dunne laagjes was perfect. Ik was bang dat ze redelijk transparant zouden zijn, dat gebeurt wel eens blij lichte kleuren. Gelukkig was dat niet het geval.

Wat draag jij op je nagels vandaag?

0 gedachten over “NOTD || Duo Couture YSL – Duo N°8

Geef een reactie

