Test & Review·Verzorging & vertroetelen

The Body Shop || It’s Chocolate time!

Het is weer eens zover, dé tijd van de maand is weer gekomen… Een prima moment om over chocola te praten! (Chocola is altijd goed in die periode 😉 ) Ik heb de Chocomania spulletjes van The Body Shop al een klein tijdje liggen, maar heb jullie de spulletjes nog niet laten zien!

Naast de frisse fruitige geurtjes heeft TBS nu ook een Chocolade lijn, genaamd Chocomania. Body Butter, Body Scrub, Shower Cream, Body lotion, Lip Butter en een lief zeepje in de vorm van een hart. Dat is de complete lijn, je kunt hem hier bekijken/bestellen.

Uit deze lijn heb de Body Butter, de Shower Cream en het schattige zeepje.

Body Butter €15,- / 200 ml

Deze body butter is vrij dik van structuur, ècht perfect voor een droge huid. Voor mij is dat zowel in de winter als in de zomer belangrijk. In de winter heb ik een droge huid (vooral mijn ellebogen en benen) door de kou en in de zomer door de warmte 😉

Hij trekt snel in en mijn huid voelt lang zacht aan.

Je moet wel echt van de geur houden, het is namelijk een vrij zoete chocolade achtige geur. Ik hou persoonlijk meer van zoete en bloemige geuren, ik vind dit een zware geur. Echter is dit geen probleem, zodra je de créme opsmeert is de geur vrij snel weg (deze blijft niet heel de dag hangen).

Shower Cream €6,- / 250 ml

Als je altijd al eens hebt willen badderen in een bad chocola is dit ‘the way to go’… Deze douche gel ruikt sterker naar chocola dan de body butter en voelt ook lekker aan.

Natuurlijk ook weer een kwestie van smaak, maar voor de chocolade liefhebber is dit natuurlijk wel een heel leuk cadeautje!

De Chocomania producten zijn te koop in alle The Body Shop filialen of natuurlijk online te bestellen. 

Hebben jullie al aan de chocolade producten gesnuffeld?
Wat is jouw favoriete geur van The Body Shop?

0 gedachten over “The Body Shop || It’s Chocolate time!

  1. Ik heb het zeepje en twee testertjes van de bodyscrub. Binnenkort ga ik die maar eens uittesten en dan kijk ik wel of ik nog wat van deze lijn ga kopen. Meestal ben ik niet zo gek op chocolade bodyproducten, maar de lijn ziet er wel mooi uit!
    Liefs

    Like

  2. De body butter zat in de glossy box deze maand
    Ik vindt hem heerlijk
    Maar mijn man werd er onpasselijk van toen ik me insmeerde
    En is letterlijk de kamer uitgevlucht ,hahaha

    Like

Geef een reactie

