Make-up & Looks·Test & Review

Shop M.A.C Kissable Lipcolour || Enchantée

MAC heeft op dit moment een héél vrolijke Limited Edition in de schappen liggen, namelijk de Cook Cook Cook & Shop Shop Shop collecties. De verpakking is snoepig en de producten zijn prachtig! De lipsticks, de palettes, de cream blushes… ^^

Ik heb zelf een heel lief zachtroze lipgloss, perfect voor de lente! Hij dekt erg goed, wat héél belangrijk is bij mijn redelijk getinte lippen. Kijk verder naar de swatches van Enchantée.

De volledige collectie bestaat uit een flink aantal producten. Voor de volledige collectie kun je hier kijken.

Hier zie je de kleur ‘Enchantée‘, de Kissable Lipcolour die ik in mijn bezit heb ^^. Het is een lief pastelroze kleurtje.

Ik vind het wel jammer dat alleen het kartonnen doosje zo leuk versierd is, ik had het tof gevonden als de dop of het flesje zelf ook zo vrolijk zou zijn. Nu haal je de leuke Limited Edition verpakking eraf en hou je een standaard lipgloss over.

Gelijk bij het swatchen zie je al dat de lipgloss mooi gepigmenteerd is, dit vind ik bij een lichte kleur erg belangrijk. Ik heb redelijk gekleurde lippen van mijzelf en een lichte kleur laat al snel mijn eigen lipkleur zien.

Hier heb ik 2 laagjes van Enchantée op, hij is mooi op te bouwen. Ik heb hier trouwens wel wat droge lippen, excuus voor de kleine velletjes!

De lipgloss voelt zacht aan, dekt goed en plakt niet. Ik ben er erg tevreden over! Verder heeft hij de ‘standaard’ vanille geur die de meeste MAC lipglosses hebben, ik hou daar wel van.

In mijn pauze heb ik thuis nog even snel een full-face foto gemaakt, natuurlijk met Enchantée op mijn lippen ^^

De Shop/Cook collectie ligt nu nog in de winkel en is trouwens ook online te koop bij de Bijenkorf (gratis verzending t/m 25 maart). Deze Kissable Lipcolour kost €18,- en bevat 5 gram.

Heb jij iets uit deze schattige collectie gekocht?
Wat zou jij graag willen hebben?

0 gedachten over “Shop M.A.C Kissable Lipcolour || Enchantée

  1. Wat een superschattige lipgloss! Ik heb nog op het punt gestaan een (aantal) gloss(jes)/lipstick(s) te bestellen, maar ik ben maar even verstandig geweest en aan mijn bankrekening gedacht….. 😦

    Like

  2. Oh! Leukleukleuk! Ik zou echt niet kunnen kiezen, ik vind alle producten stuk voor stuk even leuk.. Ik vind de oogschaduwpaletjes erg leuk en ook de roze lipsticks…

    die kleur staat je trouwens erg mooi!

    Liefs

    Like

Geef een reactie

