Personal stuff

Persoonlijk || Mijn ‘nieuwe’ haar

Oops! Ik was eigenlijk een beetje vergeten om jullie te vertellen wat ik nu uiteindelijk met mijn haar gedaan heb! Misschien komt dat omdat het niet héél bijzonder is… Toch waren een aantal van jullie benieuwd wat ik ermee gedaan heb, dus hierbij toch nog wat foto’s van mijn haar ^^

Ik vertelde jullie over mijn ‘haarprobleem‘ en ben vorige week dinsdag naar de Cosmo kapper geweest. Er is een centimeter of 10 van de lengte af, dus dat valt gelukkig reuze mee! Ik was ècht bang dat er héél veel af moest omdat het zo droog/dood aanvoelde. Verder zijn mijn lagen weer korter gemaakt, hierdoor heb ik mijn eigen krul/slag weer wat terug.

En het belangrijkste is natuurlijk de kleur! Ik ben vroeger altijd licht blond geweest, maar hoe ouder ik word, hoe donkerder het wordt. Mijn haar is inmiddels een vale kleur donkerblond/lichtbruin, een kleur die ik zelf niet echt mooi vind. Ik heb dus gekozen voor een kleur die dichter bij mijn eigen haarkleur ligt, zodat de uitgroei niet meer zo verschrikkelijk opvalt.

Ik vond mijn blonde lokken erg mooi, maar zodra er een halve cm uitgroei is vind ik het niet meer mooi. Ik hoop dat ik daar nu minder last van heb! Ik moet nog wel even wennen aan de kleur, maar het komt dicht in de buurt van mijn eigen kleur (maar dan iets donkerder en warmer).

Door de highligts die ik in mijn haar had zie je toch nog wat kleurverschil in mijn bruine haar, dat vind ik zelf wel erg leuk. Zodra het geblondeerde helemaal uitgegroeid is, zal mijn haar denk ik iets minder stug aanvoelen ^^

Even wat foto’s….

‘Voor’ – Blonde highlights (en uitgroei haha)
‘Na’ – Donkerder geverfd (bijna eigen haarkleur)

Volgens de kapster lag deze kleur dicht bij mijn eigen haarkleur, maar volgens mij is dit wel een paar tintjes donkerder… In de lente/zomer licht mijn haar altijd wel een paar tinten op, dus het zal nog wel iets lichter worden.

Wat vinden jullie van mijn ‘nieuwe’ haar?

0 gedachten over “Persoonlijk || Mijn ‘nieuwe’ haar

  1. Het staat je erg mooi! Ik denk inderdaad ook dat het een beetje donkerder is, maar van zodra de zon gaat schijnen, wordt het wel wat lichter! Mijn ervaring met ‘donkerdere’ haarverf is trouwens dat die na enkele wasbeurten toch nog een beetje afgeeft.

    Like

  2. Mooie haarkleur, ik ben bekend met wat teveel highlights met je haar doen, ik doe er nu geen blondeer meer in laat nu low lights verven met haarverf (zodat m’n haar niet meer te blond wordt en dichter bij mijn eigen haarkleur blijft, ook geen uitgroei probleem meer) en dan ook wat blondere highlights met verf dit scheelt veel op de aantasting van je haar 🙂

    Like

  3. Hee leeuk! Misschien idee om je wenkbrauwen te verven in dezelfde kleur 🙂 dat heb ik ook gedaan (heb nog lowlights van misluke kleuring en mn wenkbrauwen leken heel licht bij mn haar) en het is echt een aanrader 🙂

    Like

  4. Staat je mooi dit kleurtje, en als hier mee jouw ”haar” probleem mee opgelost is dan is dat helemaal mooi natuurlijk!

    Ik maak mijn haar altijd wat lichter met de John Frieda lichtening spray waar mee ik dus ook mijn uitgroei kan bijhouden! 🙂

    Like

Geef een reactie

