Gastartikelen·Verzorging & vertroetelen

Marjoleins gastartikel || Verzorgde handen met I Love & Herome!

Men zegt weleens dat je handen een visitekaartje zijn en dat wat verzorging erin stoppen dus echt geen kwaad kan! Zelf vind ik dat wat over the top, maar nagellak draag ik wel bijna altijd. Handcrème opsmeren schiet er meer dan eens wel bij in, haha! Maar Ilja heeft me drie producten gegeven die hier een handje bij kunnen helpen, en vandaag laat ik jullie zien wat dat allemaal is!

Allereerst kreeg ik twee Herôme nagellakjes. Een al te beste ervaring heb ik niet met dit merk, ik had weleens een lakje ervan maar die was in no time dik, wat erg jammer was. Maar dat is alweer een tijdje geleden en je kunt altijd een misser hebben, dus deze kleurtjes wilde ik wel een kansje geven!

De lichtroze kleur heet Venice en is zoals je ziet niet dekkend. Ik heb hier twee laagjes op en hij is melkachtig roze. Zelf ben ik niet zo fan van m’n eigen nagels dus zo’n nagellakje zal ik niet veel pakken, maar hij is wel ideaal voor als je wel nagellak op wilt maar dit niet te opvallend mag zijn (bijvoorbeeld voor je werk!). Hij geeft mijn nagels een French manicure achtige look!

Abu Dabhi dekt ook niet, maar is wel van een hele andere categorie. Dit lakje heeft een soort gouden flakes in zich en is hierdoor ontzettend mooi over een ander kleurtje! Hierboven zie je hem over zwart..

.. en over lichtroze is hij ook erg tof! Ik heb bij beide swatches een laagje van Abu Dabhi op.

Als tweede kreeg ik een handcrème van de I Love… Vanilla & Ice Cream lijn van Ilja, om ook eens uit te proberen. Misschien kennen jullie de I Love producten al wel, er zijn verschillende lijnen die allemaal zoet, fruitig en/of watertandend lekker ruiken! Voorwaarde is wel dat je echt van de geur moet houden haha, want hij ruikt héel sterk. En deze handcrème dus heel sterk naar een zoete variant van vanille. Aan de ene kant vind ik het wel lekker, maar het is echt een overweldigende geur en dus wat minder geschikt voor hoofdpijndagen of voor in een overvolle collegezaal ;).

Wel smeert hij fijn uit, trekt hij snel in en maakt hij m’n handen direct lekker zacht, dus wat dat betreft maakt hij weer veel goed! Maar de geur blijft ook lang hangen, dus ruik zeker even in de winkel voordat je een handcrème ervan koopt ;).

De handcrème van I Love.. is te koop bij Douglas en er zijn meerdere varianten, naast deze Vanilla & Ice Cream versie kun je ook onder andere de geuren Coconut & Cream, Strawberry & Milkshake en Lemon & Limes scoren! Ze kosten €4,95 per stuk en hiervoor krijg je een tube van 75 ml. De World Inspired Colours van Herôme zijn onder andere bij Douglas te koop en kosten €7,50 per stuk (of 2 voor €12,50). Abu Dabhi is onderdeel van de speciale Wickedly Glamourous lijn die vanaf afgelopen november in de winkel lag, maar met een beetje geluk kun je hem nog wel vinden!

Dit artikel is gemaakt door Marjolein, eigenaresse van Supketchup en gastblogger van Beautypolish. 

0 gedachten over “Marjoleins gastartikel || Verzorgde handen met I Love & Herome!

  1. Een styliste die onze klas catwalktraining heeft gegeven, heeft mij verteld dat ik hele mooie handen heb en dat dat mijn sterke punt is. Ik had dat serieus nog nooit eerder gehoord haha! Oftewel handen zijn in mijn geval dus een belangrijk visitekaartje (A)

    Like

Geef een reactie

