Nailpolish & Nailart

NOTD || Heppie & Stippie Kitty Nails!

Mijn vriendin Madelon (je weet wel, die van de Beautypolish Comics… Zie een foto op de aangepaste en vernieuwde ‘About Beautypolish‘ pagina) heeft mijn nagels versierd met mijn eigen poezen ^^ Gewapend met verschillende dotting tools en kwastjes toverde ze binnen 10 minuutjes Heppie en Stippie tevoorschijn!

Enjoy my happy nails! Happy Saturday!

Gebruikt:

  • Pieces – Tuxedo
  • China Glaze – Hey Sailor
  • Nubar – White Peony
  • OPI – Italian Love Afair
  • Trind – CC 146
  • China Glaze – Sunshine Pop
  • China Glaze – Cha Cha Cha
  • Dottingtools
  • Nailart kwastjes
  • Topcoat

 

0 gedachten over “NOTD || Heppie & Stippie Kitty Nails!

  1. Zo leuk!
    Ik hou zelf ook van katten echt een leuk idee!!
    En knap gemaakt want het is nog best lastig denk ik.
    Teminste als ik het zelf op mijn nagels moest doen… ๐Ÿ˜›

    Like

  2. Omg deja vu mijn zus heeft deze in september gemaakt van mijn konijnen en ook met een roze ondergrond รถ
    Dit vind ik echt eng want zij had het uit der hoofd en heeft er nooit een foto van gemaakt ofzo. En jullie hebben het ook uit jullie hoofd รถ

    Omg dit is echt raar

    X

    Like

  3. Wat ben je toch een creatief wijf!

    ps: bedankt voor het reageren op mijn tweet (: Ik vind het altijd zo leuk als een blogger die ik nog nooit persoonlijk heb gesproken reageert! Echt super leuk! ^^ (ik had getweet dat ik die whoopies had gemaakt)

    Like

Geef een reactie

