Overige onderwerpen·Personal stuff

Persoonlijk || #05 Gewoon wat foto’s

Ik heb van de week weer lekker wat foto’s gemaakt, dus hierbij weer een ‘Gewoon wat foto’s’ voor jullie ^^ Jullie gaven ook aan meer persoonlijke dingetjes te zien en deze rubriek vaker te willen zien… Hope you like!

Ik had mijn bed nog geen 2 minuten verschoond (met mijn nieuwe roosjes Ikea dekbedovertrek) en onze walvis poes lag er alweer uitgebreid op te poseren ^^

Ik ben een dag of 4 bezig geweest om heel mijn kamer te verbouwen, op te ruimen en opnieuw in te richten. Ik heb wat afgesjouwd in de Ikea en ik heb àlles zelf in elkaar gezet! (Boekenkast, 9-laden kastje, witte bureau, nachtkastje) Hier zie je de onderdelen voor de 9 lades liggen!

Hier is de buitenkant al af… Sjonge jonge wat een werk!

Jullie zeiden het leuk te vinden als er meer bakken-dingetjes zouden verschijnen en ik zei al dat de rubriek ‘Bakken met Ilja’ eraan zit te komen… Deze melige foto heb ik ’t weekend gemaakt met Madelon, deze zal bovenaan de nieuwe rubriek verschijnen haha #gek

Dit zijn de eerste bakseltjes die ik heb vastgelegd op camera voor ‘Bakken met Ilja’ … Het zijn Whoopies en ze zijn lekker!

En tot slot kwam ik bij de Action nòg een woord tegen! ‘Relax’ hadden ze de vorige keer niet, ik vind het een mooie aanvulling…. Het was nog wat leegjes rechtsboven, nu niet meer! De foto’s heb ik inmiddels besteld, hopelijk zijn ze snel klaar!

0 gedachten over “Persoonlijk || #05 Gewoon wat foto’s

Geef een reactie

