Nailpolish & Nailart

NOTD || Purple Clouds

In de ‘Tips & Tops’ – van de Nailart winactie – gaven jullie massaal aan meer nagellak/nailart dingen te willen zien op Beautypolish… Dus TADAAA! Jullie hebben mij gelijk zin gegeven om weer eens aan de slag te gaan met mijn kale nageltjes ^^

Ook ga ik ’t weekend (eindelijk) weer eens een Outfit Of The Day doen, dingen verzinnen voor een leuke DIY en komt de nieuwe rubriek ‘Bakken met Ilja’ erbij (die vond ik zo leuk verzonnen! Bedankt!).

De simpele nailart die ik vandaag op mijn nagels heb, heb ik afgekeken bij Jane van Nailside. Ik volg haar via Bloglovin en ze maakt altijd hele mooie foto’s en handige tutorials ^^

Bekijk hier de uitgebreide tutorial van Jane.

De basiskleur die ik heb gebruikt is een nieuwe lente kleur van Trind CC149, in 2 laagjes.

De 2e kleur die ik heb gebruikt om het eerste laagje ‘wolkjes’ te maken is #540 Poetic van P2. Door drie simpele streepjes naast elkaar te zetten krijg je dit effect.

En met Royal Highness van Butter London maak ik de ‘Purple Clouds’ af! Dit zijn precies drie dezelfde streepjes, maar dan iets korter.

En That’s it! Easy peasy, maar toch leuk ^^ … Ik kies er vaak voor om slechts mijn ringvinger te versieren, niet alleen omdat het sneller klaar is ( 😉 ) maar ook omdat ik het anders vaak zo druk vind. Die keuze is natuurlijk helemaal aan jou!

0 gedachten over “NOTD || Purple Clouds

Geef een reactie

