Test & Review·Verzorging & vertroetelen

Nieuw luchtje || Chanel Chance Eau Tendre

Je zag hem al voorbij komen in mijn mega shoplog van 2 weekjes terug, mijn nieuwste luchtje… Chanel Chance Eau Tendre. Ik rook het luchtje bij een vriendin van me en ik was direct verkocht, wat is dit parfum lekker! De volgende dag besloot ik hem ook te kopen en voor €55,- was hij van mij ^^

Een aantal meiden vroegen a.d.h.v. mijn shoplog of ik een review wilde maken over Chance Chanel, hier is hij dan (met lekker veel foto’s!)

Deze versie is volgens Chanel ‘Een explosie van tederheid, het parfum van een optimistische vrouw die in geluk gelooft en geen kans voorbij laat gaan.’

De geur is zowel fris als zoet en is helemaal niet zwaar, een fijn luchtje voor zowel ’s avonds als overdag. De geur bevat geurnoten als witte muskus, grapefruit, jasmijn achtige noten en kweepeer.

Ik vind de geur erg lekker, ik ben dol op luchtjes die muskus bevatten. Volgens mij heb ik geen parfum staan die het niet heeft 😉 Verder is de ronde, roze flacon met zilveren accenten prachtig… Ik hou ervan!

Bij mij ruikt deze geur wel ècht heel anders dan bij mijn vriendin en blijft hij bij mij minder lang hangen. Dus als je nieuwsgierig bent geworden, spuit hem dan even op in een parfumerie of vraag een sample. Elke geur is bij iedereen weer anders!

Douglas €55,- voor 50ml

Welke geur staat er op jouw wishlist?

0 gedachten over “Nieuw luchtje || Chanel Chance Eau Tendre

Geef een reactie

