Nailpolish & Nailart·Winacties

Winactie || Groot Nailart pakket!

Al tijden ben ik spulletjes aan het verzamelen voor deze winactie… Ik heb een paar keer wat extra’s mee besteld, extra dingetjes ingeslagen als ik zelf wat kocht, een leuk stamping setje gefixt en zo een leuk pakketje samengesteld!

Gewoon een winactie, zomaar… Om jullie, lieve volgers, te bedanken ^^ Voor jullie bezoekjes aan Beautypolish, jullie leuke comments, lieve woorden en de goede sfeer hier!

Wat kun je winnen?

  • Rhinestone wiel met 1500 steentjes
  • 3 rolletjes stripingtape (groen, paars en goud)
  • Image plate van Dashica
  • Gele stempel nagellak van Dashica
  • Stempel en schraper
  • 2 verschillende dotting tools
  • Essence LE nagellak ‘Barefoot’
  • Essence LE nagellak ‘You’re my dragonfly sugar’
  • 3 blanco nagelwielen
  • Alessandro Wild Crash set (setje met witte basislak, roze crackle en topcoat)
  • Alessandro nagellak #02
  • 2x Essence studio nails
  • Essence nailart strass stickers
  • 3D Nail Seal stickers
  • Holografische nailart stickers
  • Transfer foil – Rainbow swirl
  • Transfer foil – Primary Colors
  • Transfer foil – Ocean Mist
  • Transfer foil lijmflesje

Wat moet je doen?

Wat moet je doen? (verplicht)

  • Volg mij op minimaal één van deze manieren en laat in de comments weten waar je mij volgt: TwitterFacebookBloglovinYouTube
  • Het is weer eens tijd voor wat ‘Tipjes & Topjes’! Geef in de comments 2 Tips (Wat zou je graag anders zien/meer zien/suggesties) & 2 Tops (Wat vind je fijn/top/leuk hier op Beautypolish)

Wat mag je doen? (voor extra kans)

  • ‘Like’ dit bericht op Bloglovin
  • Plaats het volgende berichtje op Twitter (+ extra entry)
#Win een groot Nailart pakket op Beautypolish.nl (met o.a. Transfer Foil, Dotting tools en Nailart Stamping) doe ook mee! #Beautypolish
Deze winactie loopt t/m zondag 11 maart en sluit om 21:00uur.
De winnaar wordt zoals altijd random gekozen en krijgt bericht via e-mail. 
0 gedachten over “Winactie || Groot Nailart pakket!

  1. ik volgde je al! 🙂
    Tipjes:
    -DIY’s! ik vind dat een van de leukste artikeltjes op beautyblogs!
    -Meer filmpjes?
    Topjes:
    -De superleuke comics! daar wordt ik echt vrolijk van!
    -Je lekkere receptjes/foto’s van cakjes etc. haha
    -Mooie foto’s!
    XXX

    Like

  2. wauw, supergrote winactie! love it! ik doe zeker mee!

    ik volg je via bloglovin en twitter. ^^

    tips:

    ? misschien leuk om wat te vloggen. gewoon de camera neerzetten en over random onderwerpen praten.
    ? en meer DIY en How to’s. altijd leuk om te zien en om zelf uit te proberen.

    tops:

    ? de beauty comics zijn echt superleuk! iedereen is het wel overkomen.
    ? persoonlijke artikelen vind ik altijd wel leuk om te lezen. en vooral de; gewoon wat foto’s vin ik leuk.

    X

    Like

  3. Wauw super pakket om te winnen.

    Ik volg je al een tijdje op facebook..

    En wat ik heel erg mis op jou site zijn:

    Nail art (i love it) maar dat je dat weer laat zien in een filmpje (daar leer je toch echt het meeste van)
    Ooglook filmpjes..

    Like

  4. Me likey! (L) I’m in! (A)

    Ik volg je op youtube en facebook!

    Tips:
    – Wat ik meer zou willen zien op je site zijn DIY in foto vorm of video
    – & meer tutorials 🙂

    Tops:
    – Je enorme leuke filmpjes met je shoplogs! keep going!
    – Je foto’s zijn altijd zo mooi ^^

    Veel liefs! X

    Like

  5. – ik volg je op bloglovin ‘ + twitter (@cookiedoughhxx) + youtube (xarwenn)
    – ik heb het bericht getweet
    – ik heb je bericht op bloglovin’ geliked
    – tips :

    Meer FOTD of EOTD of OOTD. Ik vind het zo leuk om de kledingstyle te zien van personen
    en daar inspiratie uit halen :)!
    Meer nail-art kunsten, want je hebt (als je ze maakt) echt super mooie.

    tops:
    Beauty polish comics. zoo leuk écht super!
    Je hebt echt goede persoonlijke berichten… je kan echt heel mooi schrijven!

    kus! arwen (L)

    Like

  6. Leuke winactie, ik doe mee =)
    volg je op bloglovin’/ heb dit artikel geliked
    & dan 2 tops;
    -Ik vind je schrijfstijl geweldig
    -Ik vind reviews altijd erg duidelijk
    & dan 2 tips:
    Noujah, niet echt tips,
    maar ik zou wel leuk zijn om vaker toturials voor ooglooks te zien :3
    & meer nail-arts (toturials)
    xo’

    Like

  7. Supertoffe win-actie! Ik volg je op #Twitter!

    2 tips:
    – Meer nagel-tutorials
    – Meer win-acties 😉

    2 tops:
    – Je site maakt me altijd happy als ik er naar kom kijken.
    – Alles wat je schrijft is heel duidelijk & gemakkelijk te begrijpen.

    Succes aan alle deelneemsters!

    Groetjes Evelien

    Like

  8. hii (L)
    ik volg je op twitter.

    2 tips:
    – leuke DIY voor handige stash opbergen
    – meer Nail art tutorials

    2 tops:
    – Je schrijft erg leuk, waardoor het echt een plezier wordt om langere teksten te leven
    – mooie duidelijke foto’s die mij meteen aanspreken

    xxAnne

    Like

  9. Wauw, superleuke winactie, ik doe mee!
    Tipjes:
    -Misschien wat meer DIY, vind ik altijd heel leuk 😉
    -Meer nagellakartikels
    Topjes:
    -Hele mooie foto’s!
    -Leuke schrijfstijl!

    *ik volg je via Bloglovin’
    *Ik heb dit artikel geliked op Bloglovin’

    Like

  10. Hoihoi
    Ik heb je ‘geliked’ op facebook.
    Toppies 🙂
    -> shoplogs zijn super leuk.
    -> Je kan echt goed schrijven.
    Tips
    -> misschien wat meer filmpjes over hoe je bepaalde looks maakt.
    -> misschien wat meer DIY.
    Je site is echt enorm leuk. ^^

    Like

  11. waauw wat een amazing pakket!
    ik doe mee!
    – ik volgde je al via bloglovin en heb dit artikel geliked
    – ik volgde je al via twitter en heb getweet:
    https://twitter.com/#!/Manuelaa94/status/177473301558472704
    ik heb me nu ook geabboneerd op je youtube kanaal -> manuweeltjuhw
    en ik ben nu ook lid van je facebook pagina:
    http://www.facebook.com/Manuelaa94

    Tops:
    * Je nailarts. altijd mooi en leuk!
    * je variatie! altijd wat anders te lezen, persoonlijk en de comics enzo altijd leuk.
    Tips:
    * ooglooks kunnen er niet genoeg van zijn ❤
    * DIY's vind iedereen leuk!

    Groetjes en suc6 iedereen xx

    Like

  12. Haaaj!
    Suuperlief van je dat je dit allemaal doet!
    Ik volg je op twitter (@daphnekrebbers) en ik volg je ook op facebook en ook op bloglovin’, youtube heb ik niet…
    Tipjes:
    Iets meer persoonlijke berichten zouden leuk zijn maar ik heb er ook begrip voor dat je dat misschien lastig vindt?
    En wat meer parfum artikelen zouden ook leuk zijn! 😀
    Oh en misschien wat lekkere cupcake recepten :love:

    en dan nu de …. Topjes:
    Dat je je zo goed inzet voor je site dat vind ik echt knap!!
    Oh en de beautycomics zijn ook superleuk.
    Oook vind ik helemaal leuk dat je budget maar ook dure merken reviewd!
    Een en al top gewoon!

    verder heb ik net je berichtje geretweet, is dat ook goed of moet ik het nog apart tweeten?
    Ook heb ik je artikel gelike’ed op bloglovin’
    kus

    Like

  13. Waauw deze winactie is echt iets voor mij!
    Ik volg je op: Twitter, Facebook, Bloglovin, YouTube

    Tips: Ik zou wel is wat meer filmpjes willen zien 😀
    En wat meer persoonlijke dingen!

    Tops: De leuke creatiefe ideetjes en nail art!
    Het enthausiasme van jou! Super leuk!(weet niet precies hoe je het schrijft)

    Heb bericht geliked op Bloglovin

    ‘xx

    Like

  14. Ik hou echt van nagellak 😉 haha,
    Ik heb alles gedaan wat je moest doen behalve het abboneren op je youtubekanaal en bloglovin want dat heb ik niet ;(
    twitter: @minnelovesyou, Facebook: Minne Bom
    Voor extra kans heb ik wel het bericht op twitter gezet 😉
    (ik weet niet hoe je tweets moet linken maar je kan het gewoon zien bij mijn twitteraccount)

    Tips:
    – Shoplogs! Ik vind het altijd ZO leuk om naar te kijken (L)
    – DIY! Altijd leuk om op een saaie zondag te doen

    Tops:
    – Super leuke nailarts! (L)
    – De comics! Hihi ze zijn altijd zo leuk!

    x

    Like

  15. Waaaauw, hier droom ik van haha!

    Tipjes:

    – Iets langere artikels? 🙂 Ik vind ze nu al goed, maar langer kan natuurlijk altijd haha!
    – Meer personalthings? =’D.

    Tops:
    -Je foto’s zijn erg mooi en duidelijk.
    -Ik vind je schrijfstijl heel erg fijn lezen + lettertype is ook fijn! Dat speelt echt een erg grote rol met het lezen.

    Ik volg je op Bloglovin’ + geliked, en heb een tweet gestuurd: https://twitter.com/#!/Glossiequeen/status/178159422214897665

    Nu maar hopen, hihi X
    Britt.

    Like

  16. Hoi!
    Ten eerste wil ik zeggen dat ik het een super toffe win actie vind! Ik volgde je al op bloglovin en nu ook op twitter! Ik heb geen FB en youtube..
    Hier mijn Tipjes en Topjes!

    Tips:
    – Ik vind je artikels al top, dus langer is nog leuker!
    – Misschien iets meer stap-voor-stap how-to’s. Bijvoorbeeld een ooglook die je stap voor stap uitlegt?

    Tops! (die overigens veel makkelijker te bedenken zijn dan de tips, ^^ )
    – Ik vind dat je algijd supermooie foto’s hebt!
    – Ook vind ik dat je artikelen altijd leuk blijven omdat ze gevarieerd zijn. Wel met beauty maar nooit een heletijd achter elkaar iets van hetzelfde (als je begrijpt wat ik bedoel 😐 )

    Super en ga zo door!

    Oja, ik heb je ook geliked op bloglovin!
    X

    Like

  17. Hoi!
    Ik vind je blog heel cool!
    De strips zijn leuk, ook vind ik het leuk dat er een bak-rubiek komt.
    En deze wedstrijd.
    Ik volg je op twitter en facebook.

    Tips:
    Je kan intwrvieuws houden met beauty experts.
    Stap voor stap blogs zijn ook leuk.
    En zelf zou ik het ook leuk vinden als er een Girils nicht rubiek komt, met allemaal leuke dingen om te doen met je vriendinnen.
    DIY dingen.

    Tops:
    Prachtige fotos!
    De artiekels zijn leuk om te lezen.
    Het is fijn dat je elke dag iets schrijft, ik volg een blog en daar moet ik soms kijken wanneer er iets geschreven word, heel irriand!
    Het blijft ook leuk om te lezen omdat het gevarieeërd is.
    Je schrijft de dingen handig en fijn leesbaar, als je begrijpt wat ik bedoel.

    Ik hoop dat ik win! dat is echt een super prijs!! 🙂

    Like

  18. Lieve Ilja,
    Ik wil graag meedoen. Ik vind je blog echt leuk. (L) Ik volg je op twitter (mijn username is _secret) en ik heb daar geposted over de winactie (https://twitter.com/#!/_secret/status/178446177170235392). Ik volg je ook op twitter, youtube en bloglovin’.

    Ik hou van jouw persoonlijk artikels met foto’s. Je foto’s zijn zo mooi, ik hou van naar ze kijken. ^^ Dit is top! En ik wil meer personlijk artikles lezen. Ik vind je nail-art artikels heel goed. Je bent zo creatief. 🙂 Ik wil liever meer essence reviews lezen omdat essence mijn favourite cosmetics zijn. Je site is zo mooi en je schrijf over verschillende dingen en dat is een grote plus! Groetjes! xxx

    Like

  19. Gaaf pakket!!
    -Ik volg je op twitter en heb getweet: https://twitter.com/#!/snoeppiee/status/178491739961696258 (@snoeppiee)
    -Ik volg op Bloglovin en heb geliked
    -Ik volg je op youtube (geluidsbox09)
    – Mijn tips: Misschien wat meer nail-art en een keer een Outfit of the Day lijkt me ook heel leuk!! Mar ik vind je site helemaal toppie!! 😀
    -Mijn tops: haha alles eigenlijk! Ik vind je foto’s heel erg mooi gemaakt, daar kijk ik altijd met plezier naar! En ik vind de stripverhaaltjes altijd eruuuug leuk!!

    Like

  20. Hey!
    Hier ben ik weer!
    Ik heb nog wat tip`s en top`s:
    Tip`s:
    Misschien kun je ook een rubiek tekenles maken ^^
    En wat er op het moment in is.
    Meer nailart (nagellak) misschien?
    En beauty fotografie! (b.v. een parfum flesje tot zijn recht laten komen in een foto: mooie achtergrond beetje bijwerking, stand enz.)

    Top`s:
    Hele leuke layout!
    Veel beauty (duuh 😕 )
    Leuke wedstrijd!

    Like

  21. Ik heb je gevolgd op twitter! 🙂 Ik vind je site echt heel leuk, vooral de DIY en de ”bakken met..” 🙂
    Ik heb niet echt iets er op aan te merken! Je manier van schrijven is leuk en je site ziet er ook gewoon goed en verzorgd uit 🙂

    Liefs Susan

    Like

  22. Ik doe lekker lastminute nog even mee 😀

    Tips: Ehh, ik weet het eigenlijk niet. Je doet het top en ik vind het een superleuke blog! Tops weet ik wel! Ik vind het superfijn dat je jezelf bent en je hebt een hele leuke schrijfstijl! Ook vind ik je artikelen fijn en afwisselend, niet 10 nailartdingen en dan 10 fotd’s enzo… Ik vind dat je een hele leuke blog hebt Ilja! (L)

    Ik wil dit pakket trouwens winnen voor mijn vriendin, dat zeg ik er even bij. Ze is verslaafd en verliefd aan nailart maar heeft het momenteel niet zo makkelijk thuis.

    Groetjes, liefs, hola, Kaylee.

    Like

  23. Ik dacht dat ik al mee had gedaan maar blijkbaar niet, dus nu op de valreep nog!

    Ik volg je op twitter (@paulalacht) en op facebook.

    2 tips: Uh, ik volg je site met veel plezier dus ik heb eigenlijk niks te wensen! Misschien weer een keer een outfit post? Of een how-to look? haha beetje suffe tips sorry! maar ik weet niet zoveel, vind het gewoon leuk zoals het nu is ^^

    2 tops: je foto’s zijn prachtig! En ik vind bakken met ilja heel leuk! 😀

    Succes met kiezen van een winnares!

    Like

  24. wooow heeel snel op de valreep , ik zag je tweet voorbij komen en ik dacht jaaa ik moet meedoen !

    Super leuke winactie meid , en bij deze ik doe mee , ik vind bakken met ilja super leuk en dat moet je zeker vaker gaan doen voorderest jaa ik vind het gewoon super je site !

    ik volg je via twitter, en via bloglovin !

    Sorry dat ik zo laat was
    nog 2 minuten dus ga snel op submit comment drukken.

    liefsx

    Like

  25. Ik maak graag een kansje
    Ik volg jou op facebook,twitter en hier!
    ik heb het geretweet,
    Nu maar duimen;)
    wat een prachtige pakket Ilja!
    Liefs Neetu Mohan

    Like

  26. Hallo,, het lijkt me erg leuk om zo’n paket te winnen! ik ben 14 jaar en ik maak met fimo canes en andere leuke nagellak stuf mijn nagels bijna iedere dag anders. ik ondekte gisterre jouw site en ik ben er helemaal weg van ik weet dat de actie al voorbij is maar ik wilde vragen of je miss ook wat voorbeeldjes van jouw fimo nails creaties wilt laten zien ?!
    -xx- Shirly

    Like

  27. Hallo,, het lijkt me erg leuk om zo’n paket te winnen! ik ben 14 jaar en ik maak met fimo canes en andere leuke nagellak stuf mijn nagels bijna iedere dag anders. ik ondekte gisterre jouw site en ik ben er helemaal weg van ik weet dat de actie al voorbij is maar ik wilde vragen of je miss ook wat voorbeeldjes van jouw fimo nails creaties wilt laten zien ?!
    -xx- Shirly 😉

    Like

  28. hallo, de lakjes van alessandro vind ik heel mooi! mijn vriendin heeft er ook twee alleen ze wist niet waar ze die gehaald had 😦 en ik zag ze nou in deze winactie staan, kan jij mij vertellen waar je de lakjes van alessandro haalt? :$
    xx Megan

    Like

Geef een reactie

