Nailpolish & Nailart

NOTD || Pupa Magnetic Nailart Kit

Vandaag heb ik een toffe NOTD voor jullie, namelijk een nailart met de magnetische nagellak van Pupa. Ik had al eerder de magnetische nagellak van Essence geprobeerd, maar dat viel mij toen erg tegen. Daardoor dacht ik dat dit ook niet veel soeps zou zijn, maar dat viel gelukkig reuze mee!

In het setje zit 1 magnetische nagellak en 2 verschillende magneten, een met diagonale streepjes en een met horizontale streepjes. Deze magneten werken wèl goed (ook bij de donkergrijze magnetische nagellak van Essence, dat lag dus gewoon aan het magneetje!).

Wat moet je doen?

  1. Goed schudden voor je de nagellak gebruikt
  2. Versier één nagel per keer
  3. Lak je nagel (niet te dun)
  4. Hou er vervolgens direct een magneet boven, dit doe je 10 seconden zo dicht mogelijk boven je nagel.
  5. Voor het beste resultaat breng ik nog een topcoat aan

Diagonale magneet (zie duim)

Achterkant magneet, deze kant hou je dicht boven je nagels

Hierboven zie je het resultaat van de horizontale magneet, ik vind het echt heel leuk! Wat ik vooral erg leuk vind is dat het maar liefst 4 volle dagen mooi bleef zitten, zonder chippen! Dat komt zelden voor als ik werk (ik heb veel te maken met handen wassen, plakken, verven, knutselen e.d.)

Het is erg makkelijk om te doen en het resultaat vind ik best spectaculair. Ik zou er graag meer kleurtjes van willen hebben!

Het setje kost €9,95 (1 magnetische nagellak + 2 magneetjes) en is te koop bij sommige luxe DA drogisten en andere verkooppunten van Pupa. Ook kun je het hier online vinden!

0 gedachten over “NOTD || Pupa Magnetic Nailart Kit

    1. Ja hoor, maar niet bij elke drogist. Als je bij de verkooppunten kijkt (t linkje) en je typt de stad in waar je woont, krijg je een lijstje met winkels waar ze Pupa verkopen. In Rotterdam (waar ik woon) zijn er 6 verkooppunten. Anders is er altijd nog de webshop (’t andere linkje) ^^

      Like

  1. Dat ziet er al een stuk beter uit! Misschien dat ik maar een setje neem, al is het maar voor de magneten :p Dan kan ik mn Essence lakjes ook eens gaan gebruiken 🙂

    Like

  2. Mooi! Maar wel wat duurder dan Essence 😐 Maar waarom een diagonale en een horizontale magneet? Je kan het magneetje toch gewoon draaien! Oooh wacht, het magneetje is gebogen waardoor je nagel erin zit. Dat hebben ze bij Essence slimmer gedaan, nu moet je twee magneetjes kopen, en kan je er niet nog meer mee doen dan alleen maar diagonaal en horizontaal 😦 X

    Like

    1. Je hoeft geen 2 magneetjes te kopen, ze zitten beide in het setje met de nagellak. Misschien is die van Essence handiger, maar die werkt bij mij niet/slecht. Deze geeft een pow-wow effect ^^

      Like

Geef een reactie

